Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg la inn Artemis rom her i går - og er strålende fornøyd så langt!

Det eneste jeg ikke kan finne igjen er muligheten for at telefonen vibrerer når jeg får ny melding.

Den vibrerer som den skal når jeg får telefonsamtaler, men vibrerer ikke når det kommer ny melding. Klarer heller ikke å finne ut hvor jeg kan stille inn dette - og husker ikke hvordan jeg stilte dette i den originale rom'en heller, men jeg husker iallefall at dette fungerte greit der.

Noen forslag og/eller lignende erfaringer?

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med at skjermen rister kraftig hvis man holder noen sekunder på en knapp eller noe? Eller når man blar i Opera eller tilpasser kontaktbilder?

 

Sliter også med at når jeg bruker backspace i fullqwerty så skriver den for eksempel q n b og punktum. Og nei, jeg trykker -ikke- på de bokstavene, men backspace ;) Akkurat som jeg taster dritfort på andre knapper..

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2010/03/23/nyheter/svindel/innenriks/bedrageri/10895832/

 

90% sikker på at det var denne karen som for litt siden solgte HTC HD2 for 3200 på QXL med kjøp nå aktivert. Var vel i alle fall 5 som hadde kjøpt fra han sist jeg sjekket og før annonsen blei fjernet. Av artikkelen ser man at han liksom skulle betale 1400 per telefon fra de som liksom solgte det til han.

Lenke til kommentar

Noen som har lyst til å kopiere ordboken sin og gi til meg?

flashet nytt rom på telefonen uten å sikkerhetskopiere ordboken :(

 

hvis noen hadde vært så snill og gidde er det bare å kopiere disse 3 filene fra My Device;

\Windows\eT9Cdb.Cdb

\Windows\eT9Rudb.Rdb

\Windows\eT9AsDb.Adb

Lenke til kommentar

Hei hei felles HD2 eiere.

 

Er ny på bruket her å er strålende fornøyd med min hd2, og har virket plettfritt hitil.

Har tilogmed klart å fikse litt på egenhånd selv om at jeg betrakter meg som over gjennomsnittlig noob når det gjelder telefonen, men jeg lærer hver dag :thumbup:

 

Slik ser telefonen ut per dags dato:

post-212157-1269385495,2346_thumb.jpeg

 

Men selv om at jeg er rimelig fornøyd er det ett par ting jeg trenger hjelp til, som jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med.

Har lest igjennom tråder både her og på xda-developers, og kan godt hende det er min undergjennomsnittelige inteligens når det gjelder telefoner, men finner ikke lette nok svar på hvordan jeg skal gjøre dette.

 

Sender med ett lite bilde om hvordan jeg ønsker at telefonen skal se ut, og hjelp taes i mot med evig takknemlighet...

post-212157-1269385715,6743_thumb.jpg

 

Edit: Kjører med manila 2.5 om det skulle ha noe å si

Endret av vafflus83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...