Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ca 3000 SMS liggende på telefonen, og tok backup av disse med "Microsoft My Phone".

Litt off topic, håper ingen blir sur av den grunn, men hvorfor lagrer dere så innmari mange SMS? SMS er jo bare en skriftlig parallell til telefonsamtaler, vi lagrer jo ikke og samler på telefonsamtaler, så hvorfor lagre tusenvis av tekstmeldinger på telefonen? Hundrevis av "husk å kjøpe to liter melk på hjemvei"? ;)

Selv sletter jeg med jevne mellomrom alle meldinger, i alle fall en gang i måneden, og skulle der ligge en viktig SMS med helt spesielle, viktige opplysninger, så tar jeg vare på den i en egen mappe.

End of off topic. :p

Lenke til kommentar

Har fått problemer med at en melding "BTTrayCE ikke er et gyldig Pocket PC-program" på skjermen når jeg slår på tlf. Lastet ned Skandinavia kart til Tomtom, og etter det er Tomtom som sirup. Noen forslag?

Takk

Blåtannen din som er fucka

finnes løsninger vist du googler

2 filer som skal slettes

Lenke til kommentar

Jeg hadde ca 3000 SMS liggende på telefonen, og tok backup av disse med "Microsoft My Phone".

Litt off topic, håper ingen blir sur av den grunn, men hvorfor lagrer dere så innmari mange SMS?

Fordi vi kan :)

Eller "kunne", passer jo bedre. Derav "hadde". Oisann, dette ble avansert!

Endret av byggeren
Lenke til kommentar

Hehe, jaujau, men hvis det stresser telefonen og gjør meldingsfunksjonen sirup, så er det kanskje ikke så lurt da ... :tease:

Hehe, ja nettopp derfor skrev jeg "hadde" :tease: :tease:

Ok, største grunnen til at jeg reduserte antallet var egentlig at det tok så sykt lang tid å restore, og så trengte jeg dem egentlig ikke.

Lenke til kommentar

Flasha akkurat til Artimis sitt CustomROM og den ser lovende ut :) Første gangen jeg flasher og grunnen til det er at jeg alltid har trodde det var vanskelig. Men det var jo kjempeenkelt :)

Eneste som var dumt var at jeg gjorde feil da jeg brukte PIM Backup, så sletta alt. Heldigvis ikke noe viktig på mobilen, men er kjipt å måtte legge til en del kontakter.

Endret av M-Mathisen
Lenke til kommentar

Flasha akkurat til Artimis sitt CustomROM og den ser lovende ut :) Første gangen jeg flasher og grunnen til det er at jeg alltid har trodde det var vanskelig. Men det var jo kjempeenkelt :)

Eneste som var dumt var at jeg gjorde feil da jeg brukte PIM Backup, så sletta alt. Heldigvis ikke noe viktig på mobilen, men er kjipt å måtte legge til en del kontakter.

Lurt å synce med PC'en før en går igang med dette, da er det enkelt å få tilbake alle kontakter.

Lenke til kommentar

Litt off topic, håper ingen blir sur av den grunn, men hvorfor lagrer dere så innmari mange SMS? SMS er jo bare en skriftlig parallell til telefonsamtaler, vi lagrer jo ikke og samler på telefonsamtaler, så hvorfor lagre tusenvis av tekstmeldinger på telefonen? Hundrevis av "husk å kjøpe to liter melk på hjemvei"? ;)

Selv sletter jeg med jevne mellomrom alle meldinger, i alle fall en gang i måneden, og skulle der ligge en viktig SMS med helt spesielle, viktige opplysninger, så tar jeg vare på den i en egen mappe.

End of off topic. :p

Da burde det isåfall vært mulig å sette opp mobilen slik at den automatisk kun beholder de f.eks. 20 siste og sletter de som er eldre. At en skal gå inn å gjøre dette manuelt fra tid til annen er ikke en løsning.

Endret av OBrumm
Lenke til kommentar

Lurt å synce med PC'en før en går igang med dette, da er det enkelt å få tilbake alle kontakter.

Gjør det nå ;) Når jeg velger activesync, kommer det bare opp en lignende meny som ved å velge diskstasjon. Hvordan fikser jeg dette?

Endret av M-Mathisen
Lenke til kommentar
Gjør det nå ;) Når jeg velger activesync, kommer det bare opp en lignende meny som ved å velge diskstasjon. Hvordan fikser jeg dette?

Innstillinger -> Annet -> USB til PC <----- Pass på at denne står på Activesync

Du må selvsagt også ha Activesync installert på maskinen dersom du kjører Windows XP. (På Vista og Windows 7 skal dette fungere med "Windows mobile device enter")

Endret av byggeren
Lenke til kommentar

Innstillinger -> Annet -> USB til PC <----- Pass på at denne står på Activesync

Du må selvsagt også ha Activesync installert på maskinen dersom du kjører Windows XP. (På Vista og Windows 7 skal dette fungere med "Windows mobile device enter")

Den står på Activesync, men Windows mobile device senter kommer ikke opp automatisk når jeg setter mobilen til PC'en. Jeg må starte programmet manuelt. Vet du hvordan man fikser dette?

Lenke til kommentar

Noe veldig merkelig hendte her om dagen. Jeg fikk en melding mens jeg sov, men da jeg våknet og leste meldingen var det allerede skrevet inn følgende tekst som svar på meldingen:

Jeg er opptatt nå. Jeg ringer tilbake senerevbb vb øiø v b .

Jeg er 99% sikker på at jeg ikke har skrevet i søvne! :p

Lenke til kommentar
Jeg må starte programmet manuelt. Vet du hvordan man fikser dette?

Det samme skjer noen ganger hos meg, men vet ikke om det er hver gang, eller om det bare er av og til. Så her kan jeg ikke hjelpe deg.

Mister vi garantien når vi flasher til custom rom ?

Bare dersom det oppdages :whistle:

Dersom du setter tilbake original rom før eventuell retur er det ingen muligheter til å oppdage dette. I Norge vil nok reklamasjon uansett gjelde, men selvsagt ikke dersom det kan sannsynliggjøres at det nettopp er det at du har lagt inn ny ROM som er årsaken til feilen.

Lenke til kommentar

Noe veldig merkelig hendte her om dagen. Jeg fikk en melding mens jeg sov, men da jeg våknet og leste meldingen var det allerede skrevet inn følgende tekst som svar på meldingen:

Jeg er opptatt nå. Jeg ringer tilbake senerevbb vb øiø v b .

Jeg er 99% sikker på at jeg ikke har skrevet i søvne! :p

Har opplevd noe av det samme, selv om du nok må ta på deg skylden for "vbb vb øiø v b". Dette er den automatiske meldingen man kan sende den som ringer, når man ikke har mulighet til å ta telefonen (automatisk fraværsmelding). Hvorfor denne plutselig dukker opp i svarfeltet på meldinger er fryktelig rart, men det er en bug jeg også har opplevd...

Lenke til kommentar

Der ja! La inn Advanced Config fra Opn, hele telefonen ubrukelig :) Alt henger, knapper vises ikke, "starter sense" i en time, annen theme, kan ikke koble til pc, alle programmene på telefonen kan ikke åpnes pga de mangler sertifikat

Så jeg vurderer å teste Artemis jeg :whistle:

edit: skulle bare edit'e med at jeg har fiksa det, måtte legge inn stock rom på minnekortet og flashe derfra, enkelt og greit. Hold dere unna det programmet a ;)

Endret av frow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...