Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Får ikke t9 på finger keyboard 2.1.

Har vore på instilinger og velgt t9 der, og tatt soft reset. Men etter reseten så kommer det vanlige "tastature" frem. Når eg får frem finger keyboard 2.1 igjen, er det ikke t9...

Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare et kjapt spørsmål... er sms-bugs helt fikset nå med nyeste originale htc rom, slik at telefonen fungerer "som den skal" rett ut av esken? sitter og vurderer denne opp mot htc desire... postet angående dette i "hjelp jeg skal ha ny telefon" forumet, så jeg skal ikke gjenta meg selv her... ;)

Lenke til kommentar

Utover litt leveranseproblemer, som jeg har hatt på mange telefoner og derfor er ikke er HTC eller telefonen sin feil, er det ingen problemer med SMS med 1.66 ROM.

HenrikN, du må forandre noe i registeret. Har blitt nevnt tidligere i tråden, så du kan søke her. Eller så kan du søke på XDA.

Lenke til kommentar

Takk for svar, "Dragen".

Så det er altså fremdeles litt leveranseproblemer med sms-tjenesten til hd2?

Hm... spørs om jeg er villig til å betale over 5000 for en mobil hvor selv en så basisfunksjon som sending av sms er et sjansespill.

Har aldri vært borti at sms-er ikke kommer frem på mine langt billigere telefoner...

Synd at hd2 skal ha en slik "barnesykdom" fremdeles... den er ellers svært fristende :)

Lenke til kommentar

Hei folkens, ha søkt og sett etter på tlf om det finnes noe slikt som en datatrafikklogg? Kan ikke si at jeg finner det, Har heller ikke kommet over noe program som kan brukes. Noe helt enkelt som viser inn- og utdata i kb/mb og kan resetes..

Anyone..?

Hans Erik

Lenke til kommentar

Andre som har fått lyse flekker på skjermen?? Ligner mistenkelig på fastbrente fingermerker. Kan ses tydelig ved helt lys bakgrunn. Ingen fargeforvrengning eller noe, bare runde punkter med lysere farge. Det er i området jeg normalt sveiper fingeren over for å bla. Det er ikke mulig å vaske bort, og det vises ikke på screenshots, så det må være nedi glasset eller på undersiden av glasset flekkene er.

Noen som har noen forslag på hva det er og hva som eventuelt kan gjøres?

Lenke til kommentar

Så det er altså fremdeles litt leveranseproblemer med sms-tjenesten til hd2?

Hm... spørs om jeg er villig til å betale over 5000 for en mobil hvor selv en så basisfunksjon som sending av sms er et sjansespill.

Dette er jo bare tull, du skjønte visst ikke svaret til Dragen? Sjansespill? HD2 med siste ROM fra HTC har overhodet ingen problem med SMS! Får noen problemer med SMS / MMS nå, så må det skyldes mobiloperatør og / eller klussing med innstillingene brukeren selv har gjort.

La ikke angst for spøkelser hindre deg i å kjøpe denne telefonen, den er en ren nytelse! ;)

Lenke til kommentar

Heisann! Jeg fikk denne telefonen gjennom jobben. Har hatt min forrige mobil i 5(!!!) år. Altså en gammel mobil som kun ringte og sendte meldinger. Skjønner meget lite av denne selv om jeg har knotet med den i hele dag.

Finnes det noen programmer som jeg kan bruke på pc'n når jeg har koblet til telefonen som organiserer telefonlista mi? Alle kontaktene mine ser litt rart ut på telefonen ettersom jeg aldri har giddet å skrive etternavn på folk. Vil gjerne kunne organisere litt på et ordentlig tastatur.

Og en annen ting, finnes det noen programmer alla pc suite (sony ericson) for denne telefonen?

Sorry hvis det er dumme spørsmål, men er helt blåst på denne telefonen.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan hjelpe meg med følgende;

Jeg får stadig opp disse varslene:

"Det er svært lite lagringsminne ledig. Hvis du ikke frigir mer lagringsminne, kan du ikke starte bestemte programmer. Bruk utforskeren til å slette filer du ikke behøver lenger, eller flytt noen filer til et lagringskort"

"Telefonen har lite ledig lagringsplass. Slett gamle eller ubrukte elementer for å få mer plass"

Hva gjør jeg? Jeg har jo nesten ikke lagret noe på mobilen, foruten meldinger, noen få bilder og et par ringetoner. Hva vil dere anbefale å flytte over til lagringskortet, og er det evt noen filer som man lett kan slette som opptar unødig plass?

Noen? Jeg har samme problem, og har ikke lagret programmer / musikk o.l på telefonharddisken. Mistenker at det er midlertidige internettfiler o.l som tar opp plass, men når jeg gikk inn i filutforsker og lette litt rundt, var det et forferdelig rot, og en som ikke er fantastisk teknisk kompetent føler jeg ikke bare bør slette filer derfra. Noen hjelp et sted?

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen i noen mnd nå og jeg blir bare mer og mer imponert, etter siste ROM oppdatering så er problemet med SMS meldinger som ikke går helt forsvunnet. Det eneste som er litt irriterende er at telefonen skal laste alle tidligere meldinger inn i minnet når en skal skrive og når den er ferdig så merker den siste melding og en må klikke i skrivefeltet igjen.

En kjempetelefon, løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Hei.

Har akkurat fått Htc Hd2, og har et forhåpentligvis lite problem:

Jeg får ikke til å legge kontakter i favoritt slottene, jeg trykker kontakter så trykker jeg på en favoritt slot, så velger jeg en kontakt fra alle kontakter (ikke lagret på simkort) så velger jeg mobilnummer, og eventuellt bilde hvis kontakten ikke har det.

Det som skjer da er at den hopper rett tilbake til favoritt slottene, UTEN at det er blitt lagt en til som favoritt....

Os versjon 5.2.21869

rom versjon 1.66.409.1 (76641)NOR (siste ifølge htc norge)

Noen som har vært borti noe lignende, eller har noen tips?

Lenke til kommentar

Hei!

Ja nå er jeg også den lykkelige eier av en HD2!

Det kan godt være at dette har vært svart på før, men jeg spør likevel:

Telefonen min kom med den gamle ROM'en... skal oppdatere til nyeste 1.66 fra HTCs hjemmeside. Men, må jeg installere SMS-fiksen også... denne ble lagt ut på HTCs side én dag før den nye ROMen, så er den "inkludet" i 1.66 oppdateringen, slik at det kun holder å installere denne?

Andre ting jeg bør være klar over før jeg setter i gang? (Ja dette er første gang jeg gjør noe sånt) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...