Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Ett eller annet sted i disse 135 sidene eller noe (ja, jeg har lest de alle) stod det noe om hvordan man kunne få betalt applikasjonene man fant gjennomk Markedplace USA feks. Jeg får ikke dette til, selv om jeg velger delstat etc. Får bare beskjed om at kredittkort ikke samvarer med land.

Nå har jeg hatt tlf i snart en måned og jeg elsker den virkelig!!

*dytte*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan hjelpe meg med følgende;

Jeg får stadig opp disse varslene:

"Det er svært lite lagringsminne ledig. Hvis du ikke frigir mer lagringsminne, kan du ikke starte bestemte programmer. Bruk utforskeren til å slette filer du ikke behøver lenger, eller flytt noen filer til et lagringskort"

"Telefonen har lite ledig lagringsplass. Slett gamle eller ubrukte elementer for å få mer plass"

Hva gjør jeg? Jeg har jo nesten ikke lagret noe på mobilen, foruten meldinger, noen få bilder og et par ringetoner. Hva vil dere anbefale å flytte over til lagringskortet, og er det evt noen filer som man lett kan slette som opptar unødig plass?

Lenke til kommentar

Driver og leser meg igjennom tråden nå, så det kan hende noen har postet dette før.

Akkurat nå klarer jeg ikke og unlocke tlfn!

Jeg måtte tilslutt skru av auto-lock, for i det hele tatt kunne bruke tlf.

Jeg har lagt til BsBTweaks, som jeg tror kanskje skapte dette problemet i utgangspunktet.

BsB Tweaks har en "Auto Lock status" som kan settes til on/off. Nå har jeg slått av den, og tlf'n går da ikke i lås.

Det holder jo egentlig at den går i svart for meg.

Det som skjedde var når jeg prøvde og slide unlock "knappen" så kom den nesten til kanten av skjermen, for så og fryse der.

HJÆLP!

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Performing a soft reset

Perform a soft (normal) reset to clear all active program memory and shut down all active programs. This is useful when your phone is running slower than normal, or a program is not performing properly. If a soft reset is performed when programs are running, unsaved work is lost.

1. With your thumb or finger, open the back cover by lifting up from the left side of the cover. (See “Removing the back cover” in Chapter 1.)

2. The RESET button is located at the bottom left below the battery compartment and SIM card slot. Use a small object with an unsharp, pointed tip such as a toothpick to press the RESET button.

To perform a hard reset

1. With the phone turned off, press and hold the VOLUME UP and VOLUME DOWN buttons, then press the END/POWER button shortly and release it. You will then see this message on the screen.

This operation will delete all your personal data, and reset all settings to manufacturer default. Press VolUp to restore manufacturer default, or press other keys to cancel.

2. Release the VOLUME UP and VOLUME DOWN buttons.

3

. Press the VOLUME UP button to perform the hard reset, or press any other button to cancel the reset.

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Finnes det noen god app for telefonkontakter? Slik at de blir sortert etter fornavn?

Prøvde den som ligger på markedplace, men den virket ikke.

Jeg brukte Trinefix til dette og det fungerte helt greit :) Trinefix kan litt mer enn å sortere kontakter så jeg anbefaler at du leser mer om det her.

Og det er gratis :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg brukte Trinefix til dette og det fungerte helt greit :) Trinefix kan litt mer enn å sortere kontakter så jeg anbefaler at du leser mer om det her.

Og det er gratis :thumbs:

Forandrer den bare Outlook kontakter? Det er sånn jeg forsto det hvertfall.

Jeg får teste den litt...

Lenke til kommentar

Vil bare nevne at jeg har testa spiderfoot sitt htc batteri og den har helt lik kapasitet som orginal batteriet. Varer ca 1 dag med tungt bruk. Fornøyd ! :)

btw htc hd2 batteriet veier 25.4 Gram , mens spiderfoot batteriet veier 24.5 gram og den er bare bittelit fysisk større, knapt et hårstrø

Lenke til kommentar

Sånn ser min ut nå :)ScreenShot11.jpg

TouchXperience? Hvor fikk du isåfall tak i det?

Jeg er med å beta tester det. Helt rått men det er litt ustabilt enda. Bakrunnene som følger med er animerte og man kan legge til hva som helst på hjemme skjermen og flytte ikonene rundt.

Følger med noen kule wigdes som xbox live og web radio pluss masse annet snacs :)

Sjekk ut denne videoen:

Dette såg veldig moro ut! Gidder du å fortelle litt mer om hva det er for noe? Helt nytt software til mobilen (ny ROM eller hva det heter?) Må man kjøpe det når det kommer ut, eller er det via xda?

Såg utrolig digg ut å bare flyte rundt på skjermen :)

---------------------

Betaversjonen ligger bare over orginal ROM, regner med at det kommer som en egen ROM etterhvert. Alle menye kan forandres på med å legge til å fjerne program ikoner. Jeg donerte 10€ som er mindre en en halvliter på Akerbrygge :D Og det er verdt det :) Er lett og komme tilbake til org menyene, bare et taste trykk.

Lenke til kommentar

Det stod på xda at han skulle legge den ut som en CAB, slik at flere kunne få legge den inn enklere eller noe sann.. Den offiselle beta-versjonen kommer ut i slutten av mars eller noe i den duren, så gjør ikke noe å vente og slippe og betale, men skulle gjerne donert litt penger, for han har gjort en utrolig jobb! Viss du donerer nå kan du be om å være privat beta-tester..

Endret av Got2b
Lenke til kommentar

Det stod på xda at han skulle legge den ut som en CAB, slik at flere kunne få legge den inn enklere eller noe sann.. Den offiselle beta-versjonen kommer ut i slutten av mars eller noe i den duren, så gjør ikke noe å vente og slippe og betale, men skulle gjerne donert litt penger, for han har gjort en utrolig jobb! Viss du donerer nå kan du be om å være privat beta-tester..

Jepp, jeg ser at det kommer flere hver dag.

Lenke til kommentar

Noen som har lagt inn SPB Shell fra Marketplace? Synes det skallet er skikkelig fancy, penere enn Sense, men får ikke lenger HTC musikkspiller til å virke.

Noen som vet en måte å få den til å virke igjen? Liker den bedre enn Windows Media Player.

Lenke til kommentar

Sense Music er en del av Sense.

Selvsagt, logisk når jeg tenker etter, takk. :blush:

Får gi Windows Media Player en sjanse, men irriterende å miste equalizer, bl.a.

Da blir det å veie fordelen opp mot ulempene med SPB ...

Selv bruker jeg S2P for lokal musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...