Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Hvor legger dere programmene der installerer? Lager dere egen mappe på minnekortet og innstallerer eller?

bump? hvordan installerer dere programmer? Som opnmarked feks. Hvor legger dere dem?

du kan legge disse akkurat hvor du føler for. jeg laget en mappe som het cab-filer

Hvor legger dere programmene der installerer? Lager dere egen mappe på minnekortet og innstallerer eller?

Selve cab-filene du laster ned kan være greit å legge i en egen mappe på lagringskortet som du f.eks. kaller "Mine cabfiler".

Når du så installerer et program (ved å dobbelklikke på aktuelle cab-fil) får du spørsmål om du vil installere på telefonminne eller lagringskort. Vanlig er da å velge lagringskort, da installerer programmet seg i mappen Programfiler på lagringskortet.

bump

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk det til, men når jeg skal installere et program fra openmarket, hvordan åpner jeg cab filen på mobilen? Har funnet filen jeg har lastet ned, men hvilket program innstallerer jeg med?

Det skjer ingenting om jeg bare trykker "run"

Endret av Prince_
Lenke til kommentar

OPNmarket du mener?

det gjøres gjennom programmet

Har lastet det ned, og det står "uninstall" når jeg er inne på programmet. Det vil si at det er installert..? Altså, jeg installerte den ipod-slide-greien. Den er ikke kommet opp, og det virker ikke som det er installert selv om det står i opnmarket. Jeg finner cab filen med file-explorer program, men jeg får ikke startet cab-filen i mobilen.

Lenke til kommentar

Nei, har prøvd mange program nå, og program som er anbefalt i førstepost. Ingen fungerer. Jeg må jo få innstallert de på et vis. Er cab-filer, hvordan innstallerer jeg de på mobilen? Er det ingen andre som har openmarket her? Hvordan innstallerer dere programmene?

Lenke til kommentar

Nei, har prøvd mange program nå, og program som er anbefalt i førstepost. Ingen fungerer. Jeg må jo få innstallert de på et vis. Er cab-filer, hvordan innstallerer jeg de på mobilen? Er det ingen andre som har openmarket her? Hvordan innstallerer dere programmene?

Du har jo fått forklaring flere ganger nå, så vi (jeg i alle fall) skjønner egentlig ikke hva som er problemet. Prøver skrittvis å veilede deg en gang til, nå med teskje ;)

1) Aktuell Cab-fil kopierer du som den er, fra PC og over til minnekortet på mobilen, i en eller annen mappe, f.eks. en du har kalt Mine cabfiler.

2) Via filutforsker på telefonen, leter du deg frem til den aktuelle cab-filen, du markerer den, og klikker på den.

3) Da får du et spørsmål om du vil installere programmet (melding om at det kan komme fra en usikker kilde, osv.)

4) Etter at du har klikket ja, får du opp et skjermbilde som spør om du vil installere på telefon eller minnekort. Her bør du klikke på minnekort, for å spare plass.

5) Så klikker du på installér, og du vil se en fremdriftsindikator som beveger seg mot høyre, til programmet er ferdig installert. Når installasjonen er fullført, klikker du OK oppe i høyre hjørne.

6) Når du så skal starte programmet som du nå har installert, trykker du på den midterste fysiske knappen på mobilen, den som viser Windows-logoen, da skal du se ikoner for alle programmene som er installert på telefonen, vanligvis legger siste installerte program seg helt nederst, så du må rulle ned.

Håper dette hjalp? Hvis ikke, hvor på punktene ovenfor er det at alt stopper opp?

Når det gjelder OpnMarket, så installeres det som sagt nærmest automatisk, via menyer og valg etter at programmet OpnMarket er startet.

Lykke til nå da! :)

Endret av GraBalder
Lenke til kommentar

Kjøpte den 2 batteri + lader + skjermbeskytter + usb kabel fra spider-foot.com

Batteriets layout er akkurat samme, men begge har likt s/n nummer, og skrifta er litt mindre enn orginale batteriet. Rart at dem ikke kunne kopiere helt likt.

skal teste batteriet og gi beskjed om det duger ! Fint når man skal på lengere flyreiser , togreiser , bilreiser osv at man har 2 extra fulllada batterier :)

Lenke til kommentar

Kjøpte den 2 batteri + lader + skjermbeskytter + usb kabel fra spider-foot.com

Batteriets layout er akkurat samme, men begge har likt s/n nummer, og skrifta er litt mindre enn orginale batteriet. Rart at dem ikke kunne kopiere helt likt.

skal teste batteriet og gi beskjed om det duger ! Fint når man skal på lengere flyreiser , togreiser , bilreiser osv at man har 2 extra fulllada batterier :)

Har de samme kapasitet som orginalbatteriet?

Lenke til kommentar

Nei, for nå finner jeg ikke cab filene heller..

Okei, har flere problemer. Er så sinnsykt irriterende at den er så sensitiv når jeg er inne på kontaktlisten så ringer jeg folk når jeg skal bla, og selve listen er elendig laget. Har Touch-IT_BL_v1.3_HD2_21889 romen..? (inkluderte en del programmer som xda shutdown, en veldig god task executer (?) osv)

Noen som har en link til en rom der jeg får restartet hele greien, slik at jeg får begynne på scratch? Er på engelsk og, og er drittlei av å svipe over O'en for å få Ø osv.

Endret av Prince_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...