Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

på desire har du mindre skjerm da, 3,7" iforhold til HD2's 4,3", eller så må du vurdere om du vil ha android eller winmob..

 

Ja det var dette som jeg så på som de eneste viktige forkjellene. Har selv ingen erfaring med WinMobile eller Android, Hvordan er utvalget av apps på Winmarketplace konta Android marketplace?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^ Er alltid kult å bashe.

 

Folkene med Windows Mobile får kose seg med kabal. Jeg syntes det er gøy å ha et litt større utvalg av spill og programmer, gratis eller ei.

 

Kan kose meg med hva som helst bare jeg slipper å være låst til iTunes og måtte skru hele telefonen ifra hverandre for å komme til batteriet.

Lenke til kommentar

på desire har du mindre skjerm da, 3,7" iforhold til HD2's 4,3", eller så må du vurdere om du vil ha android eller winmob..

 

Ja det var dette som jeg så på som de eneste viktige forkjellene. Har selv ingen erfaring med WinMobile eller Android, Hvordan er utvalget av apps på Winmarketplace konta Android marketplace?

 

Marketplace er veldig dødt, hvordan det er på android vet jeg ikke, men regner med det er mye bedre. winmob passer best til busines mobil og til vaksne, menst android er litt mer til ungdom og slik. det er ivertfall min mening. men skal du ha android er kanskje HTC Legend aktuell når den kommer ut også?

Lenke til kommentar

^ Er alltid kult å bashe.

 

Folkene med Windows Mobile får kose seg med kabal. Jeg syntes det er gøy å ha et litt større utvalg av spill og programmer, gratis eller ei.

 

Kan kose meg med hva som helst bare jeg slipper å være låst til iTunes og måtte skru hele telefonen ifra hverandre for å komme til batteriet.

 

Har alt jeg trenger med tanke på apps jeg - den gjennomsnittlige iPhone-eier har sikkert titalls fler apps enn de med Windows Mobile devicer. Aldri hatt behov for å bytte batteri på noen av telefonene mine heller. Syntes det er et dårlig argument.

 

Står i flere tester at Windows Mobile er bare for business, så underholdning er det litt tynt med. Selv liker jeg å slå ihjel tiden med spill og ikke musikk som de fleste.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

^ Er alltid kult å bashe.

 

Folkene med Windows Mobile får kose seg med kabal. Jeg syntes det er gøy å ha et litt større utvalg av spill og programmer, gratis eller ei.

 

Kan kose meg med hva som helst bare jeg slipper å være låst til iTunes og måtte skru hele telefonen ifra hverandre for å komme til batteriet.

 

Har alt jeg trenger med tanke på apps jeg - den gjennomsnittlige iPhone-eier har sikkert titalls fler apps enn de med Windows Mobile devicer. Aldri hatt behov for å bytte batteri på noen av telefonene mine heller. Syntes det er et dårlig argument.

 

Står i flere tester at Windows Mobile er bare for business, så underholdning er det litt tynt med. Selv liker jeg å slå ihjel tiden med spill og ikke musikk som de fleste.

 

Liker også å spille spill jeg, og det funker fett på min HD2. Finner man de riktige sidene får man tak i mange kule spill :)

Lenke til kommentar

på desire har du mindre skjerm da, 3,7" iforhold til HD2's 4,3", eller så må du vurdere om du vil ha android eller winmob..

 

Ja det var dette som jeg så på som de eneste viktige forkjellene. Har selv ingen erfaring med WinMobile eller Android, Hvordan er utvalget av apps på Winmarketplace konta Android marketplace?

 

Marketplace er veldig dødt, hvordan det er på android vet jeg ikke, men regner med det er mye bedre. winmob passer best til busines mobil og til vaksne, menst android er litt mer til ungdom og slik. det er ivertfall min mening. men skal du ha android er kanskje HTC Legend aktuell når den kommer ut også?

Liker ikke helt den "knekken" nederst på HTC Legend, desuten er de ganske like i pris, men får jo større kjerm og raskere CPU med Desire

Lenke til kommentar

Lagra et bilde fra en e-post, men fikk ikke noe spørsmål om hvor jeg ville lagre det, så jeg gikk utifra at det la seg sammens med de andre bildene på telefonen, men det gjorde det ikke.

Finner det ikke noe sted. Har sett etter det på alle tenkelige plasser... prøvde å lagre det på nytt, men da fikk jeg beskjed om at det var ei fil på mobilen med samme navn.

 

Noen som vet hvor det kan være?...

Lenke til kommentar

Lagra et bilde fra en e-post, men fikk ikke noe spørsmål om hvor jeg ville lagre det, så jeg gikk utifra at det la seg sammens med de andre bildene på telefonen, men det gjorde det ikke.

Finner det ikke noe sted. Har sett etter det på alle tenkelige plasser... prøvde å lagre det på nytt, men da fikk jeg beskjed om at det var ei fil på mobilen med samme navn.

 

Noen som vet hvor det kan være?...

 

Har du vært på filutforsker og lett der?

Lenke til kommentar

Lagra et bilde fra en e-post, men fikk ikke noe spørsmål om hvor jeg ville lagre det, så jeg gikk utifra at det la seg sammens med de andre bildene på telefonen, men det gjorde det ikke.

Finner det ikke noe sted. Har sett etter det på alle tenkelige plasser... prøvde å lagre det på nytt, men da fikk jeg beskjed om at det var ei fil på mobilen med samme navn.

 

Noen som vet hvor det kan være?...

 

Har du vært på filutforsker og lett der?

 

Jada, har sett i alle tenkelige mapper.

Lenke til kommentar

Lagra et bilde fra en e-post, men fikk ikke noe spørsmål om hvor jeg ville lagre det, så jeg gikk utifra at det la seg sammens med de andre bildene på telefonen, men det gjorde det ikke.

Finner det ikke noe sted. Har sett etter det på alle tenkelige plasser... prøvde å lagre det på nytt, men da fikk jeg beskjed om at det var ei fil på mobilen med samme navn.

 

Noen som vet hvor det kan være?...

 

Har du vært på filutforsker og lett der?

 

Jada, har sett i alle tenkelige mapper.

 

Da vet jeg desverre ikke, men skal lete litt på min :)

Lenke til kommentar

Er det mulig? Jeg begynner å tvile på om jeg har vært koblet til wifi i det hele tatt. På samtalespesifikasjon står det at jeg har brukt over 200 kroner på datatrafikk. Det er jo alt for mye. Er det noen applikasjoner som kobler seg til sånt automatisk eller noe? Den har jo koblet seg til hver dag siden jeg fikk telefonen. Hvordan skrur jeg av det? Jeg driter i været for eksempel, gidder ikke bruke masse penger på at den skal finne været.

Lenke til kommentar

Er det mulig? Jeg begynner å tvile på om jeg har vært koblet til wifi i det hele tatt. På samtalespesifikasjon står det at jeg har brukt over 200 kroner på datatrafikk. Det er jo alt for mye. Er det noen applikasjoner som kobler seg til sånt automatisk eller noe? Den har jo koblet seg til hver dag siden jeg fikk telefonen. Hvordan skrur jeg av det? Jeg driter i været for eksempel, gidder ikke bruke masse penger på at den skal finne været.

 

Last ned Modaco Nodata I dette programmet kan du velge om WAP skal få tilgang eller ikke. Slik at du velger når telefonen skal klare å logge seg inn å sjekke været f.eks.

Lenke til kommentar

Er det mulig? Jeg begynner å tvile på om jeg har vært koblet til wifi i det hele tatt. På samtalespesifikasjon står det at jeg har brukt over 200 kroner på datatrafikk. Det er jo alt for mye. Er det noen applikasjoner som kobler seg til sånt automatisk eller noe? Den har jo koblet seg til hver dag siden jeg fikk telefonen. Hvordan skrur jeg av det? Jeg driter i været for eksempel, gidder ikke bruke masse penger på at den skal finne været.

 

Sense bruker 1,5 mb i døgnet på datatrafikk i snitt.

Lenke til kommentar

Er det mulig? Jeg begynner å tvile på om jeg har vært koblet til wifi i det hele tatt. På samtalespesifikasjon står det at jeg har brukt over 200 kroner på datatrafikk. Det er jo alt for mye. Er det noen applikasjoner som kobler seg til sånt automatisk eller noe? Den har jo koblet seg til hver dag siden jeg fikk telefonen. Hvordan skrur jeg av det? Jeg driter i været for eksempel, gidder ikke bruke masse penger på at den skal finne været.

 

Jeg har gjort det på denne måten og har ikke blitt belastet en eneste krone for datatrafikk :)

 

Gå på Innstillinger->Trådløskontroller->Meny->Tilkoblinger->Avansert(helt nede)->Velg nettverk->Så setter du begge til ''mitt arbeidsnettverk''. Da skal du ikke bli koblet til datatrafikk, men alt går gjennom Wifi :)

 

Edit: For å slå av været går du til Innstillinger->Datatjenester->Vær->Så fjerner du markeringa på ''Last ned data automatisk''. Det samme kan du gjøre med aksjer :)

Endret av M-Mathisen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...