Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VIl bare advare alle som vurderer å kjøpte en HD2 å ikke gjøre samme tabbe som meg. HD2 er rå på hardware, men gørr kjedlig underholdings mobil

WM under panseret er som å hoppe fra W7 til W 3.1

Ønsker dere HTC Og sense, vent på Desire, den blir garantert RÅ

Her viser det hvor lite kunnskap du har om mobiler. Hvor mange lydformater spiller en iphone? Hvor mange videoformater spiller en iphone? hvor store blir bildene på en iphone som legges inn via itunes?

Her er svaret:

1

1

40kb!

Alt må gå via itunes, og du er låst til en pc.

HD2 støtter 5-6 filmformat og en rekke lydformater i tillegg. Her kan du og dra over høyoppløselige bilder. Alle filene kan dras rett over ifra pcen, og brukes med en gang! Det er frihet det. SÅ ikke kom å si at iphone er noe bedre her..

Skal du legge over en film fra iphone, så må du først konvertere filen til mp4, deretter legge den inn via itunes. Denne prosessen tar en evighet. Er dette brukervennlig? NEI.

Med HD2 så kan du legge inn hvilke filmer, sanger, bilder og dokumenter du vil, for så å ta de i bruk med en gang. Og dette på alle pc/mac. Med iphone så du helt låst og kan ikke gjøre dette i det hele tatt. Gud jeg liker dårlig når folk som tror de vet ting begynner å uttale seg. Her er nok et stikk mot den iphonen som jeg ser på som en fjortissmobil som ikke er annet en et moteikon:

post-203727-1267779510,4959_thumb.jpg

Lenke til kommentar

:)

Legg in/få tak i IGO8, så får du ordentlig navigasjon, og ikke copilot søppelet

Hva står IG08 for, hvor kan det ev. lastes ned fra, og hvorfor er det bedre enn CoPilot, TomTom, m.fl.?

Spør fordi jeg skal ha naviløsning på denne mobilen, og vil gå for det beste, men ønsker saklige argumenter og dokumentasjon! :)

Lenke til kommentar

Hallo, HDLover!

Fikk ikke svar lenger oppe i tråden, og du har heller ikke lest min IM, - ber deg rette i programlista der du skriver at Resco Photo Manager er gratis, den koster $ 24,95.

Ønsker forslag til andre gode, fingervennlige grafikkprogrammer for HD2, med basisfunksjoner som resample, crop, osv.? Anyone?

Lenke til kommentar

- ikke copy og paste? hø? fungerer da super fint, noe jeg IKKE fikk til skikkelig på HD2

Hvis du ikke har klart dette på HD2 så må du jo være teknologisk evneveik? Du finner en fil, hold inne i 2sec så kommer det opp en meny med flere valg. Enkelt og greit. Er det nå mulig og kopiere filer fra en mappe til en annen med iphone? Dette har ikke jeg sett noe til, utenom de som har jailbreaket.

1. Ser her at du er ikke den som har mest forståelse for mobiler, frihet og muligheter.

2. Må huske på at HD2 har 2,5 ganger så mye pixler som en iphone har. samt større sjerm. Dette ser ut som dag og natt sammenlignet med hverandre.

3 Jailbreak aldri være en del av diskusjonen så lenge vi snakker etter fabrikktilstand.

Du skal ikke være avhengig av å måtte bryte garantien for å få full utnyttelse av din mobil. Det er her jeg er imot apple, samt alle som jailbreaker. De og vi ønsker en større frihet.

4. Du sier det er ingen forskjell på 20mb bilde og 40kb bilde. Husk på at men en gang du zoomer på en iphone så er bildet uskarpt. Dette blir det ingenting av med et full oppløselig bilde.

5. Du har helt feil med argumentet ditt om at fett størkner mer på en HD2. Dette har jeg selv testet ut mye, pluss at fingen glir bedre på HD2 sin skjerm. Er du litt svett så glir ikke fingen like lett som på HD2.

6. 90% av alle filmer og serier jeg laster ned er .avi. Meget greit og bare dra de inn og slippe de over på min HD2 da. De fleste som laster ned idag, laster ned dvd eller .avi filer. har du mye penger så kan du kjøpe via appstore, helt greit. Men da måtte jeg ha brukt 5000kr+

Ta med deg en Iphone til en venn og prøv å legg noe som helst informasjon fra pc/mac over til Iphonen, for så å ta de i bruk etterpå. Det går ikke!(år 2010) vennen din kan heller ikke få noen filer fra Iphonen over til sin pc/mac. Dette er for dårlig fra apple sin side.

Hva skjer om pcen din krasjer? Hvordan vil du da få tilbake sangene, bildene og resten av filene på mobilen din? (ja du og andre har vel bra backup fra før)

Det er vel ikke uten grunn at HD2 banker Iphone i samtlige tester? Husk at de som tester, tester de beste produktene for almennheten, og ikke for enkelt individ. Mulig at Iphone er bedre for deg, men nå er den knust av HD2 for flertallet. Hadde det bare vært et eplemerke på den og de hadde stått for markedsføringen, så hadde det vært verdens mest populære mobil. Og nå i slutten av året så kommer HD3 med WP7!

Begynner faktisk å lure på om du noen gang har hatt en HD2 jeg..

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Når man får liv igjen i tlf etter å ha den for eks i lomma, så må man trykke på en knapp og så må man skyve en knapp til høyre eller venstre for å åpne den. Er det noen som vet hvordan man kan få denne til å være nede, slik som iphone? jeg synes det er så tungvint å ha den oppe! Sucky forklaring kanskje.. :p

Lenke til kommentar

iPhone for de som ønsker å ikke ha mest å henge fingrene i. hd2 for oss som ønsker å utvikle produktet vårt, ha frihet og elsker å gjøre ting så personlig og perfekt for oss selv.

jeg har ipod og det er det kjedeligste, mest tungvindte greiene jeg noen gang har tatt i. men så elsker jo jeg å plundre.er ikke så mye å diskutere. hadde iphonen kostet 1/3 av det den gjør så kaaaanskje jeg hadde skjønt litt av hysteriet

Lenke til kommentar

iPhone for de som ønsker å ikke ha mest å henge fingrene i. hd2 for oss som ønsker å utvikle produktet vårt, ha frihet og elsker å gjøre ting så personlig og perfekt for oss selv.

jeg har ipod og det er det kjedeligste, mest tungvindte greiene jeg noen gang har tatt i. men så elsker jo jeg å plundre.er ikke så mye å diskutere. hadde iphonen kostet 1/3 av det den gjør så kaaaanskje jeg hadde skjønt litt av hysteriet

:dontgetit: Greit, da synes du det. Noen andre som kan svare på spørsmålet mitt? Finnes det for eks en .cab fil som gjøre at "skyv-funksjonen" blir nede istedenfor oppe? :) Har prøvd å søke litt rundt, men finner det ikke.

Lenke til kommentar

:dontgetit: Greit, da synes du det. Noen andre som kan svare på spørsmålet mitt? Finnes det for eks en .cab fil som gjøre at "skyv-funksjonen" blir nede istedenfor oppe? :) Har prøvd å søke litt rundt, men finner det ikke.

xda developers Denne siden mye mulig at du må registrere deg. Det finnes masse tips og triks der

Lenke til kommentar

Var og så på HD2 på diverse butikker i dag og likte det jeg så. Kom hjem og skulle til å bestille da jeg så HTC Desire ligge i nettbutikken til lefdal for 3 899,-. Etter litt søking ser denne veldig lik HD2 og Nexus one på specs og så er den 1000 kr billigere!.

Hva burde jeg gå for? Setter pris på litt spill og aplikasjoner på mobilen på mobilen og da er vell kanskje Android med Desire det beste valget?

Setter stor pris på innspill :)

HTC Desire Lefdal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...