Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Appstore er da software som knuser HD2 sin hardware

Hev iallfall min HD2 på trynet ut etter 1 uke og tilbake til 3Gs

Tar spotify foran Myspot dritten anytime! fant ingen av mine favoritt programmer på HD2

hva hjelper det med super hardware, når 0.2% av programmene på HD2 er laget for akkurat den mobilen

ikke hjelper det med stor skjerm når nettleseren er treg og slarkete heller

Restart av telefonen på HD2 må også til når ting låser seg(skjer _aldri_ på iPhone)

ikke mulig å høre på MP3 når kabel er koblet til PC og telefon blir treg når minnekortet fylles

vær appen er like presis som en fjert(alså ikke noe å skryte av)

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Iphone er i mine øyne en enkel og mindre god mobil med mye bra applikasjoner. Men når du skal ha en mobil, så skal den være den ypperste. ikke noen du må ha masse programmer for..

Her er et eksempel:

Skal du sjekke en sms, mms, mail, facebook album, facebook status, samtale logg osv. Så er alt dette på samme plass på HTC sense. Helt rått.

Med en Iphone så må du gå inn sms. skal du se mms, så må du åpne nytt program. Skal du se mail, så må du åpne mail applikasjonen. Skal du se facebook status og album, så må du åpne et nytt program. Skal du se samtalelogg, jo da må du igjen åpne et nytt program.

Iphone består av en siimpel mobil som du må ha applikasjoner for alt, Med HTC Sense så er alt interrigert. Innovativt?

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

det meste av det du skriver , så MÅ du inn på program for å gjøre noe fornuftig, sense er mer eller mindre bare et skall som bare kan leses

MMS bilder dukker ikke bare opp, du må trykke på mobilen og da er du plutselig ute av sense

det samme gjelder sms, skal det skrives eller leses hele meldingen forsvinner du ut av sense. Og Iphone sitt SMS/MMS interface er genialt

Skal hele mailen leses må du også ut av sense(fikk den ALDRI optimisert for skjermen heller, på Iphone passer mailen alltid 100%, der bilde og teksten var perfekt lesbart på skjermen. på HD2 måtte jeg scrolle frem/tilbake for å lese hele mailen)

facebook på HD2 er også crap, ta en titt på iPhone version, SÅNN skal det gjøres

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

det meste av det du skriver , så MÅ du inn på program for å gjøre noe fornuftig, sense er mer eller mindre bare et skall som bare kan leses

MMS bilder dukker ikke bare opp, du må trykke på mobilen og da er du plutselig ute av sense

det samme gjelder sms, skal det skrives eller leses hele meldingen forsvinner du ut av sense

Skal hele mailen leses må du også ut av sense

facebook på HD2 er også crap, ta en titt på iPhone version, SÅNN skal det gjøres

Helt feil. Du går ikke ut av sense for å sjekke mms og sms. Du har den rullende baren som er nederst i bilde. Det eneste er ved lesing av mail, men her fins det en fin Back knapp som igjen setter deg tilbake til Sense. Så dette er feil.

Uenig? Vel kan laste opp video på HTC Nyheter iløp av de nermeste dagene.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Tar 1 sekund å starte mailen og sms/mms app, facebook osv

ligger jo i docken(nederst), så det er tilgjenlig raskt på iPhone

men innrømmer det jeg, appstore på HD2, så ville jeg valgt den telefonen lett

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

det samme gjelder sms, skal det skrives eller leses hele meldingen forsvinner du ut av sense

Helt feil. Du går ikke ut av sense for å sjekke mms og sms. Du har den rullende baren som er nederst i bilde. Det eneste er ved lesing av mail, men her fins det en fin Back knapp som igjen setter deg tilbake til Sense. Så dette er feil.

5 minutter ut i den videoen.... For meg går den ut av sense da

mulig det er bare meg som er pirkete :p

Lenke til kommentar

Last ned en mediaplayer, eller lag mappe for hver gruppe, da går det litt fortere. Men her deler jeg din mening.

Er klar over at det finnes gode musikkavspillere tilgjengelig, men jeg ville bare komme med en liten motvekt til all småhyllingen av Sense i flere av de foregående postene. Fordi når det gjelder musikk-delen har de gjort en dårlig jobb om du har grei størrelse på musikksamlingen.

Kjenner til mappe-trikset og har lest en del poster hos xda-developers med ulike tips om ting som kan hjelpe, men ingenting har løst problemet. Har prøvd med siste offisiele rom fra HTC (for ca en måned siden) og flere custom roms.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

5 minutter ut i den videoen.... For meg går den ut av sense da

mulig det er bare meg som er pirkete :p

Her går han helt ut på touch flo. Du må se på 4:31. Her ser du den Sensebaren som det er snakk om.

Lenke til kommentar

diskusjonen iphone/hd2 kan jo gå i det uendelige, akkurat som mac/pc. er du vant med den ene liker du sikkert ikke den andre...

min vær ting er dog mye mere effektiv enn f.eks nrk, men værvarsel er jo uforutsigbart. hvis dere har så innmari mye musikk, hvorfor ikke bruke en mp3 spiller? fra de flestes synpunkt her inne er ingen av disse probleme grunn nok til å ville ha iphone isteden vil jeg tro... er bare å innse det: slaget er tapt selvom diskusjonen aldri blir ferdig.

Lenke til kommentar

at den ikke hadde tv out var også en ekstrem skuffelse

ufattelig at nettbutikker kan skrive at den har det

Filmer og serier er bare noen klikk unna på iPhone via tv(laste ned direkte på telefonen er genialt)

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

VIl bare advare alle som vurderer å kjøpte en HD2 å ikke gjøre samme tabbe som meg. HD2 er rå på hardware, men gørr kjedlig underholdings mobil

WM under panseret er som å hoppe fra W7 til W 3.1

Ønsker dere HTC Og sense, vent på Desire, den blir garantert RÅ

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...