Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt min HD2 i omtrent 40 timer, og må bare si at jeg er kjempefornøyd så langt. Ikke noen problemer endå. Telefonen ble levert med siste ROM, og batteri kapasiteten er ikke noe å klage på. Måtte lade opp første gang etter ca 24 timer, og da hadde jeg brukt den mye. Har kun installert modaco NoData på telefonen, og føler ikke at jeg behøver noe mer med det første…

Eneste minuset er kameraet, spesielt innendørs med den sjuke LED blitzen , men dette var jeg delvis klar over når jeg kjøpte telefonen. Brukbare bilder utendørs, men om jeg vil ha bra bilder tar jeg bare fram canon’en.

Går det forresten an å forandre værlevrandør? I går stod det -7 grader og sludd(?) når det var -1 og delvis sol.

-7 grader og sludd forekommer vel aldri???...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja denne værtjenesten er ikke mye å skryte av. Jeg pendler mellom Østlandet og Kristiansund og selv når jeg er på Østlandet så kan den komme opp med Kristiansund som stedet jeg er for øyeblikket. Ikke nok med det men jeg har også Kristiansund inne som lagret sted og da kan den komme med denne plassen 2 ganger og med helt forskjellig vær.

Lenke til kommentar

Ja denne værtjenesten er ikke mye å skryte av. Jeg pendler mellom Østlandet og Kristiansund og selv når jeg er på Østlandet så kan den komme opp med Kristiansund som stedet jeg er for øyeblikket. Ikke nok med det men jeg har også Kristiansund inne som lagret sted og da kan den komme med denne plassen 2 ganger og med helt forskjellig vær.

Jeg antar at dette beror på at det finnes flere værstasjoner i mange byer. Når telefonen viser "mitt sted" vises informasjon fra den værstasjonen som er nærmest deg, mens hvis du velger byen i oversikten får du nok den mest sentrale værstasjonen. Hvis disse værstasjonene registrerer forskjellig temperatur, som jo skjer ofte, vil samme byen vises to ganger med forskjellig temperatur. Dette er kun spekulasjon fra min side, men det virker for meg sannsynlig.

Eksempel på flere værstasjoner med forskjellige temperaturer i Kristiansund: http://www.yr.no/place/Norway/Møre_og_Romsdal/Kristiansund/. Nå bruker vel HTC AccuWeather som kilde, men antar at de registrerer flere stasjoner der også.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

My Location delen er ganske død. Uansett hvor jeg er så finner den ingen ting. På Forus (i nærheten av Stavanger) pleier den å få inn enten Sandnes eller Stavanger men den finner ingenting. Når jeg er hjemme funker den heller ikke. Ganske frustrerende.

Edit: Funka etter en soft reset, men det var Stavanger. Skal teste videre når jeg kommer hjem

Endret av Chresjan
Lenke til kommentar

"Mitt sted" tar utgangspunkt i agps data. Dette kan ta noe tid første gangen. Tror gps må være aktiv også . Synest dette fungerer helt bra. De "løgnene" og gale opplysningene har jeg ikke hatt noe problemer med. Men værmelding er værsynsing. Ikke alltid lett å treffe med temperatur ol. Hos meg er værstasjonen noen km borte, på Vigra utenfor ålesund. Mye variasjon på temp i distrikta :)

NNAA

Endret av NoNickAtAll
Lenke til kommentar

My Location delen er ganske død. Uansett hvor jeg er så finner den ingen ting. På Forus (i nærheten av Stavanger) pleier den å få inn enten Sandnes eller Stavanger men den finner ingenting. Når jeg er hjemme funker den heller ikke. Ganske frustrerende.

Edit: Funka etter en soft reset, men det var Stavanger. Skal teste videre når jeg kommer hjem

Holder selv til på Forus, Stavanger og Sandnes.. Når jeg er på Forus, vises som regel Sandnes. Er jeg bare på Edge viser Stavanger. Den finner lokasjon ved hjelp av triangulering mellom mobilsendere. Bruker ikke GPS, da hadde jeg ikke klart å finne været i diverse kjellere og andre bygg. Opplevde av og til med orginal rom at været på mylocation sluttet å virke. Ikke opplevd det på noen av custom roms jeg har prøvd. Dersom Location settings er skrudd av, eller HTC location service er deaktivert, vil det nok ikke fungere optimalt. Noen som har skrudd av dette? Google location greiene hjelper nok også til å finne posisjon til vær. Det husker jeg ikke hvor jeg finner innstillinger til.

Lenke til kommentar

Brukte Copilot i dag, og kjørte på E-18 sørover fra Vestfold. Tidsberegningen den gjorde for de 18 mil jeg skulle kjøre var 3 timer og 40 minutter, over en time mer enn faktisk tid. Har stilt den inn på raskeste vei, uansett 3t og 40 min på 18 mil???

Har oppgradert til Vest Europa kart, men de var ikke særlig godt oppdatert.

Lenke til kommentar
Brukte Copilot i dag, og kjørte på E-18 sørover fra Vestfold. Tidsberegningen den gjorde for de 18 mil jeg skulle kjøre var 3 timer og 40 minutter, over en time mer enn faktisk tid. Har stilt den inn på raskeste vei, uansett 3t og 40 min på 18 mil???

Har oppgradert til Vest Europa kart, men de var ikke særlig godt oppdatert.

Legg in/få tak i IGO8, så får du ordentlig navigasjon, og ikke copilot søppelet

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...