Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og finnes det evt. alternativ til Elkjøp sin som fungerer bra?

Amentio.no er vel av de som selger billigst på nettet nå, jeg kjøpte min der.

Rask levering, rett på døra. HD2 hos Amentio

Joda, er egentleg det som er alternativet, men då må eg ha eit alternativ til trygghetsforsikring då eg ikkje er så gira på å bruke fleire tusen på ein mobil som egentleg ikkje tåler så mykje mtp. diverse uhell ;)

Lenke til kommentar

er det noen som sliter med sms som kommer inn? først ser det ut som om det skal være en forhåndsvisning, men det eneste som dukker opp i den er nummeret den kommer fra og en hel masse spørsmålstegn. det går greit å gå inn å lese meldingene men ikke via forhåndsvisningen. har ikke lest noe om dette tidligere i tråden.

ja jeg har siste rom

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale et enkelt og greit bildebehandlingsprogram som kan gjøre basisfunksjoner som crop, sharpen, resize, osv.?

Ta en titt på det første innlegget på "anbefalte programmer" :)

Kikket jo der først, og ser at Resco Photo Manager er anbefalt som gratis, men den er ikke gratis, koster 25 dollar, det blir kjøpt en del apps nå, så jeg foretrekker flest mulig gratis ...

Lenke til kommentar

Noen som vet ca hvor mye datatrafikk vær-appen bruker hvis man setter den til å oppdatere en gang i halvtimen - timen? Vurderer å kjøpe 50Mb-pakka til OneCall, så jeg feks kan ha vær-appen osv når jeg ikke har wifi tilgjengelig, og lurer på om dette holder.

Har selv 4 steder liggene inne som oppdateres, kikket på faktura fra one call og ser det ligger på 50-80 KB for alle 4 pr. gang

Jeg målte nettopp med SPB Wireless monitor og for 1 søk, på bare "my location", ingen byer lagt til, så gikk det 2,3kB.

Lenke til kommentar

Hvor gjorde jeg feil?

Etter å ha brukt to dager på å få ryddet opp i kontaktene mine, er alt nå bare kaos igjen.

Først ryddet jeg opp i alle kontakter vha Windows Live på laptopen. Så synkroniserte jeg kontaktene vha Windows Live på tlf, så de ble lagt inn i mine kontakter. Der redigerte jeg ytterligere, ved å koble kontaktene opp mot bilder, organisere i favoritter og grupper. So far, so good. Alt ble perfekt, og akkurat slik jeg ville ha det til slutt.

Så tenkte jeg at jeg skulle ta en backup av det endelige resultatet, og brukte Activesync, med håp om å da få kontaktene(inkl all info jeg la inn manuelt) inn på adresseboka mi i Outlook. Jeg rensket først bort alt som lå inne på adresseboka, så det ikke skulle bli masse doble kontakter, evt feil overskrivninger. Resultat? 4 kontakter ble overført, halvparten av kontaktene forsvant fra tlf, og er borte vekk, mens den siste halvparten er på tlf som ingenting skulle ha skjedd.

Jeg antar at det er jeg som har gjort en feil her et sted, så før jeg begynner den sure jobben med å prøve å gjennopprette alt arbeidet, spør jeg i håp om gode råd, så jeg ikke driter på draget igjen.

Anyone?

Lenke til kommentar

Hei.

Skal hente min telefon på posten i morgen :D

Det jeg lurer på er hvilket minnekort jeg skal investere i..

Jeg vil ha et kjapt minnekort og med 16GB lagringskapasitet.

Noen forslag?

Bruk noen minutter på å finne et røverkjøp på Ebay. Jeg kjøpte mitt 16GB for ca 250, tror du kan få billigere også.

Lenke til kommentar

Minnekort, musikk HD2

Har et minnekort Ssandisc 16 Gb SDHC. På dette kortet har jeg ca 6 gb med musikk. Har formatert kortet og lagt inn musikken. Når jeg setter det inn blir telefonen usansynlig treg. Bruker flere sekunder på å åpne musikkbibliotek, starte en sang osv. Tok tiden fra jeg trykket på "stopp" mens jeg spilte en sang. 8 sekunder!Telefonen blir varm og god på baksiden. Videre fryser telefonen, og jeg kan ikke bruke den mens musikkavspilling pågår. Slik dette fungerer ble jeg nødt til å fjerne minnekortet/musikken. Hva er det som skjer? Gjorde det på samme måte i Nokia N97 og det fungerte som en drøm...

Har forsøkt restart, minnekort ut/inn, sjekket programmer som går i bakgrunnen, formatert og lagt inn musikken på nytt...

Frustrert....

Har du nyeste rom ?

Har lest uffatelig masse om at mobilen blir treig med mye minne , hvertfall når den må søke gjennom 6 gb av sanger , det er endel mp3 filer det.

Selv har jeg bare 4 Gb og opplever ikke at mobilen henger seg opp idet hele tatt..

Jada har nyeste ROM. Har forsøkt det meste, men det virker på meg som at det simpelten ikke går med store minnekort. Går sinnsykt tregt og batteriforbruk stiger drastisk! STORT drawback for min del. Ellers er telefonen ok... Tar ikke helt av som enkelte gjør her da..

Mener jeg har lest om dette på xda, løsningen var at de forandret "extensionen"(.mp3)på sangene med et program. Skal se om jeg finner det igjen, skal teste selv også i kveld og legge inn 6-8 gb med sanger å se hva som skjer.

Veldig bra om du kan gjøre det. Sikkert flere her som er interessert i dette. Tusen takk!

Har lest litt og har funnet 2 ting du kan sjekke. Sjekk at alle filene har riktig tag/extension(.mp3) De anbefalte MP3Tag på xda. Pass også på at det ikke er rare symboler i navnene på mp3 filene også, som feks@£$. Noe som også du kan prøve er å ikke legge masse mp3 filer rett inn i music mappen på minnekortet men å lage mapper til filene, som feks album, artist osv. Jeg prøvde følgende med mitt Sandisc 16gb c4 kort. Gikk inn på musikk mappen på pc min og ryddet opp i alle mp3 filene, la alle Marley sangene i en egen Marley mappe osv Så kopierte jeg alt over på minnebrikken med en usb-brikke, 8,1 gb totalt. Funker utrolig bra hos meg, jeg kan bla kjempefort mellom sanger og ingen forsinkelse. Kan bevise det med en video hvis dere lover å ikke mobbe meg pga musikk smaken min :D Håper dette hjelper :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...