Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt 2 tilfeller med "tull" på HD2'en.

Den skrudde seg plutselig av her i forrige uke, og jeg måtte ut med batteriet for å få start på den igjen, virket da helt fint etterpå.

idag, når jeg tok av skjermspareren, altså dro slideren til siden, så gikk den automatisk i skjermsparmodus igjen, måtte da restarte den, nå funker den fint igjen.

Noen andre med lignende problemer?

må også si, etter å ha hatt den en stund nå, så er jeg VELDIG fornøyd med den, har så langt hatt null problemer. batterikapasiteten har også blitt bedre siden jeg kjøpte den, synes den er ganske akseptabel nå, men kunne vært enda litt bedre.

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og går igjennom noen filmer på Youtube o.l og kom over denne:

Vis dere tar en titt fra 1:00 og litt utover så snakker han om "låsen" som også funker til og gå til nye SMS / Mail ved og trykke på den osv.

Noen som vet om denne funksjonen må aktiveres? Kan ikke se at jeg har den her.

Etter den er blitt svart og jeg trykker på en knapp for og få bildet tilbake igjen så ser jeg det lille tallet på "slideren" i ca 1sek, så blir det borte og funksjonen funker ikke.

Takker

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

La inn Opera 10 Beta v3. Men får ikke kjørt programmet fra "jordklode" ikonet, i ikon linja på HTC Sense interfacet. Har siste Rom'et.

Har noen noe triks for hvordan man fikser dette? Funker jo så klart med quicklink, men hadde

vært nice å hatt den på jordkloden til ikon-linja + og fått kjørt linker fra twitter osv direkte..

Lenke til kommentar

Vis dere tar en titt fra 1:00 og litt utover så snakker han om "låsen" som også funker til og gå til nye SMS / Mail ved og trykke på den osv.

Etter den er blitt svart og jeg trykker på en knapp for og få bildet tilbake igjen så ser jeg det lille tallet på "slideren" i ca 1sek, så blir det borte og funksjonen funker ikke.

Takker

Dette er på fra starten av. Er bare å tappe på slideren, så kommer det frem en mindre slider under.

Lenke til kommentar

Takker

Dette er på fra starten av. Er bare å tappe på slideren, så kommer det frem en mindre slider under.

Nope er det det ikke gjør, som sagt så er det lille tegnet på antall nye hendelser der i 1 sek så blir det borte, virker som funksonen funker i 1 sek etter jeg har fått bilde på skjermen så blir det borte, om jeg trykker på slideren så skjer det ikke noe.

Om jeg har en avtale i kalenderen feks i morgen så skal denne også komme opp når skjermen er låst slik videoen viser, det gjør den heller ikke her, istedet er det bare klokka og datoen der nede.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

Da har jeg hatt 2 tilfeller med "tull" på HD2'en.

Den skrudde seg plutselig av her i forrige uke, og jeg måtte ut med batteriet for å få start på den igjen, virket da helt fint etterpå.

idag, når jeg tok av skjermspareren, altså dro slideren til siden, så gikk den automatisk i skjermsparmodus igjen, måtte da restarte den, nå funker den fint igjen.

Noen andre med lignende problemer?

må også si, etter å ha hatt den en stund nå, så er jeg VELDIG fornøyd med den, har så langt hatt null problemer. batterikapasiteten har også blitt bedre siden jeg kjøpte den, synes den er ganske akseptabel nå, men kunne vært enda litt bedre.

har ett lignende problem. hvis jeg er i en meny eller i opera eller noe og trykker på låsknappen. (helt til høyre) for at jeg skal legge fra meg mobilen fort eller eventuelt fortsette med detr jeg driver med etterpå så blir skjermen svart, og noen ganger når jeg skal låse opp igjen så trykker jeg på samme knapp, men det eneste som skjer er at knappene i bånn av mobilen byner å lyse.. må ut med batteri og restarte.

Trodde det gikk over etter rom update, men fikk en igjen i går..

hadde også en restart på telefonen for to dager siden, merket at den startet opp mens den var i lomma.. vet ikke årsaken..

Lenke til kommentar

Nesten ingen av de spillene jeg har prøvd i det siste har funket. Har fått at jeg trenger en nyere versjon av .NET Framework. Jeg lastet ned 3.5 fra Microsoft sine sider (på PCen). La over den fila, men den ville ikke installeres på mobilen. Hva gjør jeg feil? :p

Lenke til kommentar

Nesten ingen av de spillene jeg har prøvd i det siste har funket. Har fått at jeg trenger en nyere versjon av .NET Framework. Jeg lastet ned 3.5 fra Microsoft sine sider (på PCen). La over den fila, men den ville ikke installeres på mobilen. Hva gjør jeg feil? tongue.gif

Med mindre det er en *.cab fil, skal den nok startes fra pc'en med telefonen koblet til active sync. Husker ærlig talt ikke hvordan jeg gjorde det.

Lenke til kommentar

IE er blitt min browser fra "jordkloden". Hvordan får jeg Opera tilbake som standard. Når jeg går inn på Opera - innstillinger - avansert, står det huket av "bruk Opera som standard nettleser", med det er IE som starter.

Spurte om dette tidligere i tråden, men fant ut selv igår.

Skaff deg en editor for å modifisere registry'n. Jeg bruker noe som

heter "regedit.Mrln_ARM", den er veldig fin og fingervennlig.

Når du lar Opera 10 Beta 3 velge å være default velger jo den en mappe som blir helt feil. Den vet jo ikke at du f.eks har norsk system og

om programmet ditt ligger på et minnekort eller på telefonen.

Så path'n som den legger i registry'n blir jo totalt feil :)

Blandt annet "Program Files" istedet for "Programfiler" ++.

Så du må bare inn å få riktig path til Opera10-armv4i.exe

Min endring er iallefall slik.

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\Rai\: DEFBROWSER

"0"="Opera Browser"

"1"="\Lagringskort\Programfiler\Opera Mobile 10\Opera10-armv4i.exe"

Ser egentlig at du spurte om noe helt annet, men det er på samme

sted du fikser :)

Kim

Endret av keem1
Lenke til kommentar

Nesten ingen av de spillene jeg har prøvd i det siste har funket. Har fått at jeg trenger en nyere versjon av .NET Framework. Jeg lastet ned 3.5 fra Microsoft sine sider (på PCen). La over den fila, men den ville ikke installeres på mobilen. Hva gjør jeg feil? tongue.gif

Med mindre det er en *.cab fil, skal den nok startes fra pc'en med telefonen koblet til active sync. Husker ærlig talt ikke hvordan jeg gjorde det.

Her er en link til en fungerende CAB-fil : http://trineseries.com/CABS/NETCFv35.wm.armv4i.cab

Lenke til kommentar

IE er blitt min browser fra "jordkloden". Hvordan får jeg Opera tilbake som standard. Når jeg går inn på Opera - innstillinger - avansert, står det huket av "bruk Opera som standard nettleser", med det er IE som starter.

Spurte om dette tidligere i tråden, men fant ut selv igår.

Skaff deg en editor for å modifisere registry'n. Jeg bruker noe som

heter "regedit.Mrln_ARM", den er veldig fin og fingervennlig.

Når du lar Opera 10 Beta 3 velge å være default velger jo den en mappe som blir helt feil. Den vet jo ikke at du f.eks har norsk system og

om programmet ditt ligger på et minnekort eller på telefonen.

Så path'n som den legger i registry'n blir jo totalt feil :)

Blandt annet "Program Files" istedet for "Programfiler" ++.

Så du må bare inn å få riktig path til Opera10-armv4i.exe

Min endring er iallefall slik.

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\Rai\: DEFBROWSER

"0"="Opera Browser"

"1"="\Lagringskort\Programfiler\Opera Mobile 10\Opera10-armv4i.exe"

Ser egentlig at du spurte om noe helt annet, men det er på samme

sted du fikser :)

Kim

Litt for avansert for meg. Hehe.

Ser at man får spørsmål om å velge Opera Mobile 10 som standard nettleser når man har lastet ned denne. Da åpner den denne fra "jordkloden", men den åpner to sider, siden du ønsker + startsiden for Opera Mobil 10.

Lenke til kommentar

Spørsmål:

Hvorfor har jeg plutselig så liten plass på enhets-lagringsplassen? Har ikke lagret noen programmer op enhetskortet.

Total lagringsplass: 179,63 Ledig lagringsplass: 13.21. I dag tidlig ville ikke youtube-applikasjonen fungere på grunn av liten lagringsplass.

Lenke til kommentar

Nesten ingen av de spillene jeg har prøvd i det siste har funket. Har fått at jeg trenger en nyere versjon av .NET Framework. Jeg lastet ned 3.5 fra Microsoft sine sider (på PCen). La over den fila, men den ville ikke installeres på mobilen. Hva gjør jeg feil? :p

først så legger du inn 3.5 på pcen din, så bare syncer du fra PC til mobil med active sync og windows mobile device og den fikser alt for deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...