Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Kan ikke annet enn fullrose denne telefonen jeg også. Absolutt den kjekkeste duppeditt jeg noen gang har eid, jeg simpelthen elsker den!

Har hatt ørten mobiltelefoner før, og ingen mobil er perfekt. Alle har et eller annet som du kunne tenke deg bedre. Men av alle telefoner jeg har hatt (flere av både SE, Nokia, Samsung), så er HTC HD2 det nærmeste perfekte jeg har hatt.

Jeg har ennå ikke hatt kræsj, ikke problem med sms, lyd, video, musikk eller noen ting. Det eneste minus er at batteriet gjerne kunne vart lenger, men hvor stort problem er det egentlig? Alle sammenlignbare smartmobiler / Pocket-PC-er har en utfordring på strømforbruk, det er ikke spesielt for HD2.

En slik telefon rett og slett inviterer til hyppig bruk, og da kan du like godt sette den i laderen hver eller annen hver kveld som en vane. Kanskje bruker den ikke så mye mer strøm "egentlig", for jeg merker at dager da jeg bruker den bare som "vanlig telefon", dvs. ringer litt og tekster litt, så varer også denne telefonen 3 - 4 dager, akkurat slik mine foregående dumb-mobiler gjorde. Så hva er dag problemet? Nix og nada spør du meg.

Anbefaler denne lille "vidunder-PC med ringemulighet" på det varmeste! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk et kjipt problem i går, siste trykket før jeg skulle legge meg, "tastelåsknappen", er stuck! Altså, jeg kan ikke låse telefonen med mindre jeg fikler rundt knappen med en nål sånn at den plutselig fungerer. Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Andre som ikke får opp navnet på den som ringer (caller-id) selv om nummeret kontakten ringer fra er lagret i telefonlisten? Det virker ikke å være noe problem med mobilnummer (primærnummer), men nummer som er lagret under arbeid/firma.

b-bert: kanskje litt teit å komme med en anbefaling idet jeg poster et problem, men løp og kjøp! ;)

Ja, jeg! Fryktelig irriterende. Si ifra hvis du finner en løsning. Har lagt frem dette problemet tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Reagerer ikke knappen, eller slår telefonen av skjermen men aktiverer ikke tastelås?

Det er knappen som ikke reagerer. Det funker bortimot, hvis jeg presser og "ruller" over knappen, men er ikke akkurat optimalt. De andre knappene har forøvrig forandra seg og, venstre hardkey knirker og de i midten reagerer ikke like bra som før (fikk den på tirsdag, rett fra service, skjerm knust men fikset).

Lenke til kommentar

Fått et litt kjipt problem nå de siste to dagene.

Har hatt telefonen siden jul, å null stress med alarmen at all( som jeg bruker som vekkerklokke)

Men fra å med igår så har telefonen skrudd seg av om natta uten grunn, vet ikke om jeg har klart å skru på en instilling eller noe mens jeg har hatt den i lomma eller hva det er..

Heldig vis så har jeg våkna av meg selv da alarmen skal ha ringt både igår å idag.. Å telefonen har vært skrudd av.

Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen siden jul, å null stress med alarmen at all( som jeg bruker som vekkerklokke)

Men fra å med igår så har telefonen skrudd seg av om natta uten grunn, vet ikke om jeg har klart å skru på en instilling eller noe mens jeg har hatt den i lomma eller hva det er..

Heldig vis så har jeg våkna av meg selv da alarmen skal ha ringt både igår å idag.. Å telefonen har vært skrudd av.

Se hva det står på siden, Innstillinger - Meny - Avansert - System - Strøm - Bakgrunnslys. Men alarmen skal jo virke selv om telefonen er av og da.

Lenke til kommentar
Noen som har en god/rask/stabil ROM å anbefale?

Se 1 siden i tråden. Der står det link til ROM updates..

Kan vel ikke anbefale annet enn den offisielle fra HTC dersom du vil ha en stabil ROM, de andre blir vel litt prøv og feil. Hastigheten er vel uansett ikke noe problem?

Lenke til kommentar

Se hva det står på siden, Innstillinger - Meny - Avansert - System - Strøm - Bakgrunnslys. Men alarmen skal jo virke selv om telefonen er av og da.

Nå snakker vi AV typp skrudd av. Må holde "legg på" knappen inne 5sec får å få liv igjen. da booter den.

Endret av Exerqtor
Lenke til kommentar

Alarmen virker ikke når telefonen er slått av. Så vidt meg bekjent gjør den ikke det på noen win-telefoner.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg savner på denne telefonen her, er at det skulle vært fler spill. Jeg er imponert over aplikasjoner, men jeg synes personlig at iPhone knuser oss når det gjelder spill!

Noen som har noen gode spill å anbefale til HD2? Jeg søker litt rundt, men som regel koster det penger(litt for mye), ellers så er det ikke linka til spilla.

Anyone?:)

Lenke til kommentar

Fant løsning på at man ikke kan svare på melding via Sense, der man blar gjennom og trykker på den, var fordi jeg hadde "<3" i navnet til dama, fjerna hjertet og da fungerte det fint.

Har derimot en kritisk feil, kommer NULL lyd når jeg mottar SMS! Lyset blinker og det kommer notifikasjon oppe på "oppgavelinja", men altså ingen lyd eller vibrering.

Har googla meg ihjel, og testa alle settings.. Har forøvrig fjerna alle programmer jeg hadde installert for å se om det var noen som tukla, men problemet er der fortsatt. Ringelyd fungerer knirkefritt forresten.

Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Fant løsning på at man ikke kan svare på melding via Sense, der man blar gjennom og trykker på den, var fordi jeg hadde "<3" i navnet til dama, fjerna hjertet og da fungerte det fint.

Har derimot en kritisk feil, kommer NULL lyd når jeg mottar SMS! Lyset blinker og det kommer notifikasjon oppe på "oppgavelinja", men altså ingen lyd eller vibrering.

Har googla meg ihjel, og testa alle settings.. Har forøvrig fjerna alle programmer jeg hadde installert for å se om det var noen som tukla, men problemet er der fortsatt. Ringelyd fungerer knirkefritt forresten.

Håper noen kan hjelpe!

Fjernet <3 på dama selv, og nå funker melding via Sense fint her óg. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...