Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Da har min HD2 tatt kveld.

Først sluttet legg på-knappen å fungere (mens jeg brukte telefonen), litt senere sluttet hele knappepanelet å fungere (kom tilbake etter restart), telefonen ble ofte treg og spiste batteri. Til slutt nektet den å starte og ved tilkobling til strøm startet den og viste HTC-logoen før den startet på nytt og gjentok prosessen i det uendelige.

Flott!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey. Takk for svar. Moro å se litt rundt hvor mye gadgets som finnes til den, dog er jo ikke alt nødvendig. Hvis noen her har kjøpt og mottatt noe de synes er nyttig/bra hadde det vært fint med tips :) Har bestilt 3 ulike beskyttelsesdingser til den fra Kina/Spider-foot/eBay men ikke mottatt noe ennå.

Lenke til kommentar
Et spørsmål om minnekort: Jeg fikk mobilen med 2GB minnekort, og jeg ser at en del kataloger og filer har lagt seg på minnekortet (uten at jeg har plassert noen der bevisst).

Hva når jeg nå skal skifte ut 2GB-kortet med et nytt på 8GB? Forsvinner da vitale filer ut av telefonen som ligger på 2GB-kortet? Må jeg reinstallere ROM-en for å få disse filene inn på det nye minnekortet? Eller er det bare å ta ut det på 2GB og putte inn det på 8GB uten å gjøre noe spesielt? (Jeg har ennå ikke installert noen ekstra programmer eller cab-filer.)

Og må det nye minnekortet formateres før ev. reinstallasjon?

Bump. Noen som kan svare? :blush:

Lenke til kommentar
Et spørsmål om minnekort: Jeg fikk mobilen med 2GB minnekort, og jeg ser at en del kataloger og filer har lagt seg på minnekortet (uten at jeg har plassert noen der bevisst).

Hva når jeg nå skal skifte ut 2GB-kortet med et nytt på 8GB? Forsvinner da vitale filer ut av telefonen som ligger på 2GB-kortet? Må jeg reinstallere ROM-en for å få disse filene inn på det nye minnekortet? Eller er det bare å ta ut det på 2GB og putte inn det på 8GB uten å gjøre noe spesielt? (Jeg har ennå ikke installert noen ekstra programmer eller cab-filer.)

Og må det nye minnekortet formateres før ev. reinstallasjon?

Bump. Noen som kan svare? :blush:

Hvis du har installert programmene på enheten, så skal det gå fint å bare bytte minnekortet. Da vil den nok lage nye mapper selv på det nye kortet.

Lenke til kommentar

Jeg veit ikke om dette har blitt tatt opp før, men min HD2 har ett par rare tics.

Jeg må først si at jeg er veldig fornøyd med den, men som sagt noe rart foregår innimellom.

1. Det hender når jeg har lagt den fra meg at den plutselig skifter sider og hopper litt frem og tilbake uten at jeg rører de.

2. Equalizeren virker bare på en og en låt. Dvs når man har et bra oppsett og valgt dette, så må man inn å skru på dette når neste sang starter. (rimelig irriterende)

Hvor i oppsettet finner man mappen med alarmtoner? Jeg har en sang som jeg har brukt i samtlige telefoner de siste 3 årene, og må bare ha denne og våkne til. Har prøvd men finner ikke mappen hvor jeg kan legge denne fila.

Har også sett tidligere i tråden at det er litt prat om priser på surfing. Jeg har Chess iTouch. Koster 89 pr mnd og 500Mb inkl.

Lenke til kommentar
Kan man koble ekstern harddisk til HTC HD2?

jeg har kjøpt en plugg med usb inn i ene enden og micro usb ut i andre enden,dvs den delen du stikker inn i hd2.Jeg får ikke noe kontakt ,er det noe som må lastes ned eller går det bare ikke?

Ta en titt på denne tråden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=480899

Jeg har bare sett på tråden en gang, og den inneholder usb host drivere som du trenger for dette.

Ellers tror jeg ikke HD2 har mulighet for å gi ut +5v på usb-porten, men det var muligens noen løsninger på dette også mener jeg.

Lenke til kommentar
hei, nå har jeg vært på ferie en stund så da har jeg fått tid å teste ut vidunderet. noen spørsmål har også dukket opp, kanskje noen kan hjelpe meg.

- hva betyr alle alternativene i bsb tweaks? noen som kunne laget en liste eller event. henvist til en eksisterende?

- noen ladere og kabler som kan anbefales på ebay eller andre steder?trenger ett par sett til og sist jeg prøvde meg så virka de ikke.

- får ikke satt opp hotmail kontoen min. legger den til men den dukker ikke opp. noen som aner hva som er galt?

- kan man skru av pipinga når jeg skal slå inn ett nr for å ringe?

- når jeg skriver melding med xt9 aktivert og skriver ett ord, det første kommer opp og jeg lager mellomrom men ser så at ordet var feil alternativ, er det virkelig sånn at jeg må slette ordet og begynne på nytt? eller har meg gått glipp av måten å gå tilbake og merke ordet for så å bytte alternativ på? ... ble visst litt merkelig forklaring, si ifra hvis det ikke ble forståelig.

- i en post tidligere ble det lagt ut ønske om ett vist tastatur (tror det var til diamond eller hero). fantes det noe sånn? må bruke tlf tastatur nå, syns pilene var så slitsomt på finger kb.

- noen som har en kalender å anbefale?

sånn det var alt jeg kom på for denne gang.

tusen takk til deg som har oppdatert 1 siden, ble vanskelig å lete i tråden etterhvert.

takk før svar på tastaturpipene.

noen som kan hjelpe meg med flere av punktene?

Lenke til kommentar
Nå har jeg pløyd igjennom samtlige 104 sider, da jeg tenkte det var greit å ha noe å drive med under ventetiden. Min HD2 skal være i hende innen fredag, så får vi se.... Skjønner jo at jeg kanskje har tatt meg vann over hodet her, men kommer til å ha en killer-læringskurve. :) Er gjennomført n00b så regner med jeg kommer til å vise meg her inne med mindre lure spørsmål den første tiden. Gleder meg!! :)

Men trenger ikke gjøre det så vanskelig som det ser ut her, så det går nok bra. Jeg ble også litt nervøs av å lese, men det er den beste tlf jeg noen gang har hatt og kjempespennende med en liten sak man kan utvikle videre selv. Også er jo folk veldig kjekk å hjelpe til hvis det er noe :)

Ser at det er masse hjelp å få her. Det er enda godt. Nå har jeg vurdert ny mobil en liten evighet, og det jeg har sakt hele tiden er; jeg kunne tenke meg en HD2, bare med androide. Vel her er den: http://www.androphones.com/htc-supersonic-...-phone-148.html Haha jeg må le nå som jeg har lest det jeg kommer over om HD2, type; denne tråden, tester, håndbok etc. Og ikke minst kjøpt og betalt telefonen. Min HD2 kommer nemlig i morgen :) Nå er det forsent å angre, og for lenge å vente på en evt annen tlf. Så da blir det nok masse spørsmål fra en som ikke har vært bort i hverken smartphone eller pocketpc før.

Lenke til kommentar
Nå har jeg pløyd igjennom samtlige 104 sider, da jeg tenkte det var greit å ha noe å drive med under ventetiden. Min HD2 skal være i hende innen fredag, så får vi se.... Skjønner jo at jeg kanskje har tatt meg vann over hodet her, men kommer til å ha en killer-læringskurve. :) Er gjennomført n00b så regner med jeg kommer til å vise meg her inne med mindre lure spørsmål den første tiden. Gleder meg!! :)

Men trenger ikke gjøre det så vanskelig som det ser ut her, så det går nok bra. Jeg ble også litt nervøs av å lese, men det er den beste tlf jeg noen gang har hatt og kjempespennende med en liten sak man kan utvikle videre selv. Også er jo folk veldig kjekk å hjelpe til hvis det er noe :)

Ser at det er masse hjelp å få her. Det er enda godt. Nå har jeg vurdert ny mobil en liten evighet, og det jeg har sakt hele tiden er; jeg kunne tenke meg en HD2, bare med androide. Vel her er den: http://www.androphones.com/htc-supersonic-...-phone-148.html Haha jeg må le nå som jeg har lest det jeg kommer over om HD2, type; denne tråden, tester, håndbok etc. Og ikke minst kjøpt og betalt telefonen. Min HD2 kommer nemlig i morgen :) Nå er det forsent å angre, og for lenge å vente på en evt annen tlf. Så da blir det nok masse spørsmål fra en som ikke har vært bort i hverken smartphone eller pocketpc før.

Hehe:D du vil nok bli fornøyd;) Htc er meget flinke på sine brukergrensesnitt på de nye mobilene. Se mye på første side, mye fint å hente der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...