Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, nå har jeg vært på ferie en stund så da har jeg fått tid å teste ut vidunderet. noen spørsmål har også dukket opp, kanskje noen kan hjelpe meg.

- hva betyr alle alternativene i bsb tweaks? noen som kunne laget en liste eller event. henvist til en eksisterende?

- noen ladere og kabler som kan anbefales på ebay eller andre steder?trenger ett par sett til og sist jeg prøvde meg så virka de ikke.

- får ikke satt opp hotmail kontoen min. legger den til men den dukker ikke opp. noen som aner hva som er galt?

- kan man skru av pipinga når jeg skal slå inn ett nr for å ringe?

- når jeg skriver melding med xt9 aktivert og skriver ett ord, det første kommer opp og jeg lager mellomrom men ser så at ordet var feil alternativ, er det virkelig sånn at jeg må slette ordet og begynne på nytt? eller har meg gått glipp av måten å gå tilbake og merke ordet for så å bytte alternativ på? ... ble visst litt merkelig forklaring, si ifra hvis det ikke ble forståelig.

- i en post tidligere ble det lagt ut ønske om ett vist tastatur (tror det var til diamond eller hero). fantes det noe sånn? må bruke tlf tastatur nå, syns pilene var så slitsomt på finger kb.

- noen som har en kalender å anbefale?

sånn det var alt jeg kom på for denne gang.

tusen takk til deg som har oppdatert 1 siden, ble vanskelig å lete i tråden etterhvert.

Endret av hegefrem
Lenke til kommentar

jeg blir gal snart:(jeg har problemer med det kartet til copilot,jeg har lasta det ned på minnekortet,og så åpner jeg zip/pakker det ut og så jeg får spørsmål om jeg vil lagre på minnekort eller i telefonminnet, kartet er ca 233 mb,jeg velger da selvfølgelig minnekortet,men hver gang jeg har prøvd dette så fylles mobilminnet opp,og jeg får beskjed om at telefonminnet er fullt,slett filer osv,er det noen som vet hva i all verden som skjer?

Lenke til kommentar
- kan man skru av pipinga når jeg skal slå inn ett nr for å ringe?

Er med på denne. Jeg hater sånne lyder når jeg skal slå ett nr.

Instillinger (høyre tab) - Avansert (klikk på Meny) - Personlig - Telefon - Tastatur: Av

Takker. Hadde ikke falt meg inn å sjekke ut menyen her. Den drukna litt i all annen info på skjermen.

Lenke til kommentar

Testa nå, noen av funksjonene virker ikke på min. 48 quick links virker, kult å bla opp og ned OG til siden :) Har bare testa i 5min men jeg får ikke til å vise flere avtaler på i dag skjermen. Tester mer.....

Ok:) skal teste jeg og:) alt skal gå, må bare insatllere alt riktig. Kanskje det er flere filer? Tester ut nå soon, så skriver jeg en update:)

EDIT: Har installert det nå, funker kjempebra og er glatt som bare det! Hvilke funksjoner virket ikke hos deg? Hos meg virket alt som de gjor på videoen, med hjelp av kun en .cab fil.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Testa nå, noen av funksjonene virker ikke på min. 48 quick links virker, kult å bla opp og ned OG til siden :) Har bare testa i 5min men jeg får ikke til å vise flere avtaler på i dag skjermen. Tester mer.....

Ok:) skal teste jeg og:) alt skal gå, må bare insatllere alt riktig. Kanskje det er flere filer? Tester ut nå soon, så skriver jeg en update:)

EDIT: Har installert det nå, funker kjempebra og er glatt som bare det! Hvilke funksjoner virket ikke hos deg? Hos meg virket alt som de gjor på videoen, med hjelp av kun en .cab fil.

Jeg fikk ikke opp alle kalender oppføringene ved å dra ned på kalenderen.... Den viser ikke en avtale engang. Har prøvd å reinnstalere men det hjalp ikke. Tester mer.....

Endret av kaospiloten
Lenke til kommentar

The one bug I noticed is that “All Day” appointments don’t show up on the home screen for some reason. Hopefully, this issue will be resolved soon. I was also able to uninstall without issues. Kommer vel en fiks på det om maks et par dager.

EDIT: det fungerer på meg. har du nyeste manila og rom?

Endret av hax2010
Lenke til kommentar
The one bug I noticed is that “All Day” appointments don’t show up on the home screen for some reason. Hopefully, this issue will be resolved soon. I was also able to uninstall without issues. Kommer vel en fiks på det om maks et par dager.

Wifi funker ikke lenger heller, skal avinstalere å se hva som skjer. Gøy å ha noe å drive med :D

Lenke til kommentar

Wifi funker ikke lenger heller, skal avinstalere å se hva som skjer. Gøy å ha noe å drive med :D

Du må jo virkelig hatt uflaks hehe:) alt er helt 100% på min. pass på at du har nyeste rom og manila da:)

Lenke til kommentar

Nå har jeg pløyd igjennom samtlige 104 sider, da jeg tenkte det var greit å ha noe å drive med under ventetiden. Min HD2 skal være i hende innen fredag, så får vi se.... Skjønner jo at jeg kanskje har tatt meg vann over hodet her, men kommer til å ha en killer-læringskurve. :) Er gjennomført n00b så regner med jeg kommer til å vise meg her inne med mindre lure spørsmål den første tiden. Gleder meg!! :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg pløyd igjennom samtlige 104 sider, da jeg tenkte det var greit å ha noe å drive med under ventetiden. Min HD2 skal være i hende innen fredag, så får vi se.... Skjønner jo at jeg kanskje har tatt meg vann over hodet her, men kommer til å ha en killer-læringskurve. :) Er gjennomført n00b så regner med jeg kommer til å vise meg her inne med mindre lure spørsmål den første tiden. Gleder meg!! :)

Men trenger ikke gjøre det så vanskelig som det ser ut her, så det går nok bra. Jeg ble også litt nervøs av å lese, men det er den beste tlf jeg noen gang har hatt og kjempespennende med en liten sak man kan utvikle videre selv. Også er jo folk veldig kjekk å hjelpe til hvis det er noe :)

Lenke til kommentar

Her er lite tips som sikkert mange har funnet ut av allerede, men eg oppdaget det i dag og det er gull!

Viss du har en spesiell kontakt du sender mange meldinger til kan du legge til direkte sms funksjon til denne på quicklinks.

Trykk på en ledig quicklink > velg kontakt > velg personen > trykk på melding

Da får du fram personen som quicklink med et lite meldingsikon på. Trykk på den og du kan med en gang skrive melding til den personen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...