Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at mangel på multitasking er nettopp noe av det iPhone har blitt kritisert mest for, virker det for meg rart at Microsoft angivelig skal kutte ut dette.

Om dette faktisk er tilfelle tipper jeg det er mange business-brukere som ser seg om etter alternativer. Nå skal det visst komme to forskjellige versjoner av WM7, alá Home og Professional. Mulig multi-tasking er begrenset i "Hom"e, men som før i "Professional"-utgaven. Blir spennende å se!

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

"Business-brukere" kan i dag leve fint med andre alternativer enn kun Windows Mobile.

Skal aldri si aldri om hvordan WM7 blir. Microsoft må virkelig gjøre noe radikalt fordi om ikke så vil markedsandelene dems på sikt nesten forsvinne.

Hva dere her syntes om iPhone får være deres sak. Hver sin smak. :)

Lenke til kommentar
"Business-brukere" kan i dag leve fint med andre alternativer enn kun Windows Mobile.

Skal aldri si aldri om hvordan WM7 blir. Microsoft må virkelig gjøre noe radikalt fordi om ikke så vil markedsandelene dems på sikt nesten forsvinne.

Hva dere her syntes om iPhone får være deres sak. Hver sin smak. :)

WM7 vil jo være mye bedre en wm6.5 men hvor godt det er vet vi jo ingenting om enda. Mye står på spill for MS nå. Det er sikkert.

Lenke til kommentar

Har endelig fått insallert corel player.

Gikk så på youtube å så et klipp av "Død snø", men opplevde at kvaliteten var mye dårligere enn den innebygde som jeg sammenlignet med etterpå, så jeg lurer på om det skal være slik eller er det noen innstillinger jeg ikke har fått med meg?. Jeg hadde video på best kvalitet. Kan noen gi meg tips om bedre innstillinger?

Takk på forhånd

Lenke til kommentar

Mer informasjon om WM7 som visstnok har lekket ut:

http://www.boygeniusreport.com/2010/02/07/...content=Twitter

The folks at PPCGeeks and MobileTechWorld got their hands on what they claim are some of the initial details on Windows Mobile 7. Without citing any sources other than their inbox, both websites claim that Windows Mobile 7 will be introduced at MWC 2010 on February 15th in Barcelona. The official unveiling will reportedly focus primarily on the UI and in depth features will not be shown. Some of the leaked information include the following snippets :

* WM7 will have a user interface derived from codename “METRO” and will be similar to the Zune HD

* The traditional Home Screen will get a whole new look and will not support custom interfaces like Sense and TouchFLO

* No Flash support as time constraints prevented its inclusion

* Will include Silverlight 3.0 with some aspects of SL 4.0 and mobile-specific features

* Applications will be installed through the Windows Mobile Marketplace only, manual installation from a storage card will not be allowed

* Say no to multitasking and yes to push notifications which may be provided by a Microsoft hosted push notifications environment

* Windows Mobile Marketplace will include a “Try before you Buy” feature and offer API support

* No .NET Compact Framework backwards compatibility so all those old apps will not work, but a portion of the data and business logic .NET CF may be ported at some point

* Browser is based upon desktop IE7 codebase, but with some IE8 functionality and is currently faster / better than the iPhone 3G

* MS is actually ahead of schedule which will surprise the analysts / journalists (seriously?)

* Full Zune and Xbox 360 Integration (Gamer tag, achievements, friends, avatars, merchandising, etc)

* No more active sync or Windows Mobile Device center. Zune software will handle all syncing

* Full support for social networking

* Devices are expected to ship by September 2010

All these details are consistent with what we have been hearing about the rumored Zune phone, though it is not clear whether the Zune Phone represents the next generation of Windows Mobile or is a completely separate entity. If this above information is indeed accurate (and that is a big “if”) and the aforementioned phone is indeed Windows Mobile 7, then there are lot of changes in store for those who are tied to the Windows Mobile platform.

Lenke til kommentar
Corel Player?

Han mener sikkert CorePlayer.

Tenker problemet ligger i at du ikke kjører med DirectDraw. Dette gir meg veldig godt bilde.

menu>tools>settings>select page>video:

DirectDraw

High

on

"markert"

Pass også på å ha buffering

menu>tools>settings>select page>buffering:

2400

70%

64

"ikke markert"

"markert"

16000

1472

Se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Mer informasjon om WM7 som visstnok har lekket ut:

http://www.boygeniusreport.com/2010/02/07/...content=Twitter

Snip, Snip

Mye av det der gir ingen mening overhodet. Noen av fordelene WM har er jo multitasking, åpenhet og muligheten til å forandre på utseendet (HTC Sense, SPB Mobile Shell, osv.).

Hvorfor skulle Microsoft, som allerede ligger litt etter på mobil OS fronten, stille seg selv enda lenger bak i køen ved å ta vekk multitasking, låse brukere til Marketplace, osv.?

I tillegg virker den informasjonen der å bryte direkte med tidligere informasjon rundt WM7 Professional hvor det har blitt sagt at OSet er strippet og tilrettelagt for mobilprodusentene for å lage egene brukergrensesnitt, osv..

Tar denne informasjonen med en stor klype salt. Klart en skal aldri si aldri, men med tanke på hvor skuffet Microsoft er over å ikke ha fått ut WM7 før og over at de ligger etter, så gir ikke dette trekket noe mening om det skulle stemme.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Jeg vil tippe Microsoft ønsker å fremme merkevaren Windows Phone i større grad enn tidligere. I dag ser vi at WM blir maskert nesten til det ugjennkjennelige av for eksempel HTC sitt Sense UI. Regner ikke med dette et ønskelig fra MS sin side.

En rikholdig og velfungerende Marketplace blir en nøkkel for WP7 sin suksess blandt vanlige mobilbrukere. At WP7 ikke vil støtte programvare fra tidligere versjoner av WM ser jeg ikke på som negativt. Selv om det finnes en god del programvare til WM per idag er mye av denne foreldet og kvaliteten langt under det en kan forvente i 2010.

Sist håper jeg WP7 begrenser full multitasking til programmer der dette faktisk har en nyttefunksjon. På en mobiltelefon med begrensede ressurser tilgjengelig er det ikke behov for att alle mulige program kan kjøres samtidig. Skal WP appelere til massene i samme grad som iPhone gjør i dag må systemet gjøres enklere og mer tilgjengelig. Funksjonalitet, frihet og muligheter er ikke alltid lett å kombinere med tilgjengelighet og brukervennlighet.

Lenke til kommentar
Corel Player?

Han mener sikkert CorePlayer.

Tenker problemet ligger i at du ikke kjører med DirectDraw. Dette gir meg veldig godt bilde.

menu>tools>settings>select page>video:

DirectDraw

High

on

"markert"

Pass også på å ha buffering

menu>tools>settings>select page>buffering:

2400

70%

64

"ikke markert"

"markert"

16000

1472

Se om det hjelper.

+

Tusen takk for godt svar

Mente selvfølgelig core player. Skal prøve dette

Lenke til kommentar

Dette er jo standardoppsettet i core player, så disse innstillingene har jeg prøvd med. Hvis du feks sammenligner core player med disse innstillingene og den innebygde mediaspillerene med "død snø" som jeg prøvde vil du se at kvaliteten er er som natt å dag i forhold, den innebygde er mye bedre.......ihvertfall med disse innstillingene

Lenke til kommentar

Har fått et nytt problem.

Har mottatt noen MMS'er, lastet de ned og alt. Men jeg finner de ikke. Det står for øyeblikket at jeg har tre uleste meldinger, og jeg vet det er de tre MMS'ene! Det virker som om de bare forsvinner etter at jeg har trykket på last ned og det kommer opp at de er nedlastet.

Anyone?

Lenke til kommentar
Dette er jo standardoppsettet i core player, så disse innstillingene har jeg prøvd med. Hvis du feks sammenligner core player med disse innstillingene og den innebygde mediaspillerene med "død snø" som jeg prøvde vil du se at kvaliteten er er som natt å dag i forhold, den innebygde er mye bedre.......ihvertfall med disse innstillingene

Vel, muligens du kan komme med ett forslag til ett perfekt oppsett? Det hadde ihvertfall jeg satt pris på

Lenke til kommentar

Vel, muligens du kan komme med ett forslag til ett perfekt oppsett? Det hadde ihvertfall jeg satt pris på

Ja du spør meg å jeg spør dere. Har googlet litt men finner ikke noe om det. Jeg er noob så det holder, så jeg håper noen har noen gode settings til core player

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...