Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Etter min mening er Internet Explorer mye bedre til Flash. Jeg syns Skyfire bare lagger og bruker hundre år på å laste sider. Internet explorer er flinkere til å kjøre tunge flash enn det skyfire er.

Må si meg enig der

Fungerer det å kjøre nrk nett-tv også?

J.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens. Jeg tenkte å lage en hjemmeside/blog hvor jeg poster de nyeste nyhetene og ryktene om hd2, samt egen brukeropplevelse om mobilen. Kan dere si hva dere mener om denne topbanneren? gjerne si hva som er bra eller hva som er mindre bra!

post-177394-1265409895_thumb.jpg

Ville mange her vært interessert i å følge den daglig eller ofte?

Halla! Likte idè'n din men hvorfor bildet av det bakdekslet? Uansett, lager du den siden så er jeg innpå så godt som hver dag. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei folkens. Jeg tenkte å lage en hjemmeside/blog hvor jeg poster de nyeste nyhetene og ryktene om hd2, samt egen brukeropplevelse om mobilen. Kan dere si hva dere mener om denne topbanneren? gjerne si hva som er bra eller hva som er mindre bra!

post-177394-1265409895_thumb.jpg

Ville mange her vært interessert i å følge den daglig eller ofte?

Halla! Likte idè'n din men hvorfor bildet av det bakdekslet? Uansett, lager du den siden så er jeg innpå så godt som hver dag. :thumbup:

Hyggelig å høre! Bildet representerer en nyhet/rykte som virker spennende. åsså måtte jeg ha noe som passet inn i det mørke partiet:)

Lenke til kommentar
Mine sms problemer er overhodet ikke løst med siste rom,fortsatt kan d gå 3 timer fra jeg sender sms, til personen får den og det er ikke artig

Har du lagt inn sms fix også? Det trenger ikke nødvendigvis være tlf som er problemet heller. Dårlig dekning, feil på sentral osv. kan forårsake dette også. Såvidt jeg vet har ingen andre enn deg lenger sms problemer med HD2.

Lenke til kommentar

Nå virker ikke "pinch and zoom" funksjonen i nettlesrene mer, hva i h...er det for noe????????????

Har tatt reset på tlf uten hell, hva pokker kan det være?

Pinch å zoom funksjon virker i bilder, men ikke ellers. Her trenger hurtighjelp

Endret av Vallhall
Lenke til kommentar
Nå virker ikke "pinch and zoom" funksjonen i nettlesrene mer, hva i h...er det for noe????????????

Hvilken nettleser bruker du?

Lenke til kommentar

Hvilken nettleser bruker du?

Bruker de som følger med tlf, men fant sånn halveis ut av det. Dagbladet.no var det jeg prøvde på først uten hell, mens vgnett og nettavisen virket ikke hadde problem med pinch å zoom. Pussige greier, skal ikke denne funksjonen virke i alle nettadresser?

Lenke til kommentar

Nå ser det ut til at batteriet har "låst" seg. Satt i ladern når det sto 69%, og etter en time på lading var det fremdeles 69%. Nå har jeg brukt tlf på nett i over en halvtime og fremdeles 69%. En annen gang jeg lada tlf låste den seg helt når den var ferdig

Måtte bare slå strømm av og på så kom den seg, håper den blir mer stabil ved neste Rom oppatering

Endret av Vallhall
Lenke til kommentar
Nå ble jeg litt skuffet her. Det ekstrabatteriet som skulle komme til hd2`n virka ganske "sexy" men nå har de offisielle bildene komt ut.

Dette var det jeg hadde håpet på. Myke og fine linjer:

post-177394-1265402740_thumb.jpg

Men HTC kom med dette, med tydelig kvasse linjer i designet.

post-177394-1265402825_thumb.jpg

Men den positive siden er at man får dobbelt så lang stanbytid på mobilen! Men til en pris også..

Oj, det batteriet var drygt tykt. Jeg har kjøpt meg batteripack'en med 4400 mAh kapasitet, som jeg bruker på lengre reiser. På min gamle Diamond, så kjøpte jeg et større batteri, telefonen ble litt tykkere, men ikke sånn som dette,

Lenke til kommentar

http://www.engadget.com/2010/02/06/rumored...mwc-launch-zun/

We've had a pretty clear indication that Microsoft would have plenty to say about Windows Mobile 7 at MWC this month, and it looks like we now have the first significant batch of rumored details ahead of the presumed launch. While nothing is close to being confirmed just yet, PPCGeeks has received what it describes as some "truly amazing information" about what's now apparently known as Windows Phone 7, and it certainly paints an interesting picture. According to the site, Windows Phone 7 will sport an interface that's "very similar" to the Zune HD, along with a complete revamp of the start screen, and a UI (codenamed METRO) that's described as "very clean," "soulful," and "alive." Perhaps just as notably, the OS supposedly won't support multitasking, with applications instead simply pausing themselves when in the background (there will be support for push notifications, though). Also missing is Flash support (at least initially), as well as NETCF backwards compatibility for older applications, although there are apparently "high hopes" for porting NETCF to the new platform eventually.

On the upside, the OS is said to have full Xbox gaming integration (including gamertags, avatars and, yes, achievements), full Zune integration, full support for social networking, and a try before you buy system in the Marketplace. What we apparently won't be seeing at MWC, however, is any Windows Phone 7 hardware, as the announcement is said to focus solely on the user interface. According to PPCGeeks, however, Microsoft is confident that the first hardware will be ready by September of this year. Hit up the link below for the complete rundown.

Update: MobileTechWorld looks to have also received the same batch of rumors, and has revealed a few more, including word that the browsing experience is currently "better / faster" than the iPhone 3G, and that Microsoft is "aiming towards" the 3GS. They also say that while there will be no Microsoft-made device, the company will have tighter control of the manufacturing process, which promises to simplify things for everyone involved and allow for over-the-air updates.

Om dette stemmer får dere begynne å vurdere Android eller Iphone OS. :p

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...