nor50 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Jeg har 7 interne S-ATA harddisker. 1 av disse virker ikke, men jeg vet ikke hvilken av disse det er. Kan man eller kan/bør man ikke kople diskene fra mens PC'en er i gang? Hadde vært greit å ta ut en etter en av strømkablene eller S-ATA-kablene mens man ser i utforsker om disken forsvinner der i stedet for å restarte pc flere ganger... Endret 18. oktober 2009 av nor50 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Så lenge det ikke er systemdisken, så går dette utmerket godt an. Disken vil oppføre seg nesten som en usb/ekstern disk når den kobles til. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Så lenge det ikke er systemdisken, så går dette utmerket godt an. Disken vil oppføre seg nesten som en usb/ekstern disk når den kobles til. Jeg er temmelig sikker på hvilken som er bootedisk, så da går det vel greit... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Så lenge du ligger unna strømkabelen så skal det gå bra antar jeg. Man tester i allefall RAID array på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå