Demantios Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sliter jeg også, sitter hele tiden og "filer" neglene med tenna :\ Men har ikke lagd bitt enda da, så jeg later som jeg ikke har tapt enda ^^ Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Still going strong her i gata! Stå på folkens! HVER gang du tar handa til munnen, minn deg selv på at det er fyfy! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har nå klipt neglene for tredje gang siden jeg sluttet Føler meg ganske sikker på at jeg ikke vil bite igjen Lenke til kommentar
Ryshiro Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 VI HAR STARTET! Om en uke, søndag den 25oktober, avslutter jeg et kapittel i mitt liv; jeg eter min siste neglebit. Sammen kan vi klare dette, og jeg oppforderer alle til å stille opp. Meld deg på her! Sammen er vi sterke, la oss bekjempe negla! Deltagere: - jj_89 - Blåbær(?) - Kaktuz - Elgjeger - WASD - Keith White - TheJan - 2ball(s) - pululf - Alekz88 - nacktarn - LaCrouX - Toast Is Pimp! - Applebee - Jompa. - Ole-ThInK - Mats Danielsen - Sno - Ehtram - ColdIce - Saiyaman - Jann!s - GrandMa - Narsissisten - Nopros - bögfisk - The Prophet - roht - Tanner - danno_O - Langkatt - BonoU2 - sideon - Heigren - HansiBanzi - Bella86 - Lumpness - Madock - Demantios - DJ_Dark - Nopros - Salbu - H3N - MongoMan - MjusicForLife - Pherol - TMK9B - TeRnO - Giba - pOpcOrn - fpsplayer Cheerleaders: - Dissafekted Tips fra A-Jay: For å kunne stoppe med neglbiting må du gjøre deg selv bevist på at du biter. Dette gjør man ved å kjøpe Go`Negln som er en gjennsomsiktig negllakk. Det er ikke sikkert dere synes den smaker så avskrekkende, men ved å få en smak på neglene blir man obs når man eter på dem. Det er nemlig vanlig å bite negler bare fordi man gjør det av gammel vane. Jeg hiver meg med, har bitt negler siden jeg var 8-10 år, på tide å slutte! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 og jeg er ikke ofte syk, så tror man får bra immunforsvar av det Det er faktisk en viss sannhet i dette når man tenker over at man styrker immunforsvaret ved å spise busemenn! Ja, det er sant! Selv om tanken er noe kvalmende... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fy faen som jeg sliter med dette! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fy faen som jeg sliter med dette! Å spise busemenn? Just had to.. Se tråden over hans Lenke til kommentar
Emily85 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg tar meg selv i å plukke på neglene mens jeg ser lengselsfullt på dem... Akkurat som om jeg ikke kan la dem være i fred, koste hva det koste vil. Prøver også å slutte å bite rundt på neglebånd og huden rundt neglene. Som noen andre her sa, etter man har dusja ser det ikke ut. Ser ut som små krater på fingrene! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Prøver også å slutte å bite rundt på neglebånd og huden rundt neglene. Som noen andre her sa, etter man har dusja ser det ikke ut. Ser ut som små krater på fingrene! Kjenner meg alt for mye igjen der. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 og jeg er ikke ofte syk, så tror man får bra immunforsvar av det Det er faktisk en viss sannhet i dette når man tenker over at man styrker immunforsvaret ved å spise busemenn! Ja, det er sant! Selv om tanken er noe kvalmende... Jeg kommer ikke til å legge om til nesefisking hvis jeg klarer å slutte med neglebiting xD Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Oh shit, og du som var så godt i gang nå! Jeg tenker på datoen fra 19 til 28 Satt du i egne tanker og så var det gjort da, eller er det sånn at det er litt godt å harve over alle fingrene når du først er i gang? Skal ikke leke psykolog, men det er sikkert mulig for deg å sette ny "pærs" igjen. Hehe, jeg slutttet å bite negler på Søndag den 25. og holdt til 28. det som gjorde at jeg klarte to dager uten var at jeg var tenkte på at jeg IKKE skulle bite negler. Men etterhvert så sluttet jeg å tenke på det, og plutselig hadde jeg tatt en. Men jeg prøver igjen fra nå! Endret 29. oktober 2009 av Jann!s Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg bet på høyre tommel det er vondt på den nå Lenke til kommentar
Zink Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 og jeg er ikke ofte syk, så tror man får bra immunforsvar av det Det er faktisk en viss sannhet i dette når man tenker over at man styrker immunforsvaret ved å spise busemenn! Ja, det er sant! Selv om tanken er noe kvalmende... Hja, er det ikke sånn vaksine funker da, sånn omtrent? Døde-/halv-døde virus og "bøss" rett i kjøttet Vaksinering er en gammel prosess, med opphav i Kina, hvor man pustet inn et pulver laget av vev fra mennesker som var døde av kopper Uansett, det er ihvertfall imponerende hvor mange det er her som prøver seriøst å knekke et problem! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er ikke med, er på det stadiet at jeg er for svak til å klare å slutte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er ikke med, er på det stadiet at jeg er for svak til å klare å slutte. Merker dette selv. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg var svak, men kom igjen folkens! Jeg har vært værstebiter hele livet, HOLD KONTROLLEN! Jeg har tatt meg selv i å pirke litt, men da er det et strengt klask på lanka!! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg sliter mer og mer nå, men go negl har redda meg! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Meh. Jeg tenkte på å slutte da jeg så denne tråden, men når jeg sjonglerer ringer eller kjegler kommer jeg til å brekke neglene igjen, så det er greit å bare fortsette å bite. Men jeg gjør det hovedsakelig for at jeg alltid må ha ekstra korte negler; kan slutte anytime. Så kan jo skrive meg opp og regne meg som en som ikke biter negler Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 hehe så bra , verden sliter med helt utrolige utfordringer for tiden , å her sitter vi å har problemer med neglebiting Noen er også for svake til å gjenomføre sluttprossesen , de takler ikke påkjenningene Til dere som holder ut , bare stå på ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå