simen_k Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har bitt masse i dag, dessverre. Rett og slett umulig. Er jeg den eneste som biter huden også, btw? Niks det er du ikke. Jeg også. Ser helt jævlig ut hvis man har stått lenge i dusjen og fingrene har blitt skrukkete. Da ser man der man har bitt av osv.. Nasty greier. Tenkt over det? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er det for sent å hive seg på ? Jeg har klart å slutte før, men så var jeg til med saksa, klippa feil, og beit bort resten.. Så var det gjort.. Lenke til kommentar
TeRnO Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg ble født mens jeg bet negler. Men herregud, jeg kan vel prøve å slutte; JEG ER MED! Problemet nå blir bare å lære seg å bruke neglklipperen her oppe på kroppen. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er også med. Er 23 år og har vel holdt på med det siden jeg var 10. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (Count me in) Skal gå fint nå som jeg har vært i danmark og har masse drops å tygge på i stedet xD Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) For og si det sånn så får man i seg like mange bakterier av og bite negler som man gjør av og sleike doskåla! I'm in! Endret 27. oktober 2009 av p0pc0rn Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 og jeg er ikke ofte syk, så tror man får bra immunforsvar av det Lenke til kommentar
Grand Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 klart meg fint i dag også, men begynner å merke at jeg har lyst til å bite på tomlene mine nå. De begynner å bli litt lange. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er med! Har bitt negler så lenge jeg kan huske.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tenkt over det? Ja huff, det er kvalmt. Ser grusomt ut. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Gi meg styrke til å holde ut dagen! Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er med på denne, sammen kan vi gjøre det! Jeg tapte Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Den første uken er vanskelig egentlig, men etter 1 måneds tid vil det gå seg til Den ubeviste spisingen av negler vil forsvinne Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har klart meg så langt Tyggis ftw Hva var grunnen til at dere begynte å bite negler? -Jeg gjorde det fordi jeg syntes det var så vondt når pappa klippet de på meg Etterhvert så beit jeg bare for å ha noe å gjøre xD Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har alltid gjort det på grunn av nerver og angst. Eller når jeg tenker hardt. Samt at det var noe raskere å bite av alle neglene en å klippe dem av Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er med på denne, sammen kan vi gjøre det! Jeg tapte Oh shit, og du som var så godt i gang nå! Jeg tenker på datoen fra 19 til 28 Satt du i egne tanker og så var det gjort da, eller er det sånn at det er litt godt å harve over alle fingrene når du først er i gang? Skal ikke leke psykolog, men det er sikkert mulig for deg å sette ny "pærs" igjen. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg biter ikke negler, jeg RIVER negler og huden rundt! Etterpå kan det være dritvondt i flere dager :/ FAIL INC, IM IN! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Sinsykt med nervetråder under neglene, derfor det gjør så vondt å bite dem for langt ned . Fikk revet av tommelnegl engang, værste smerten jeg har vært borti. Seriøst, på lik linje med kraftig forbrenning Endret 28. oktober 2009 av Lumpness Lenke til kommentar
Emily85 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg er med! Har bitt siden jeg ble født, er nå 24 år. Det er grusomt stygt, vil aldri vise hendene mine til noen og har så lyst å ha neglelakk i kule farger på. Klarer å la lillefingrene og ringfingrene være, men resten er umulig. Tomlene er verst, de har blitt "bitefingrene" mine. Takk og pris for at jeg fant denne tråden, nå skal jeg klare det Har ikke bitt i dag enda. 20 minutter etter at jeg skrev denne posten tok jeg meg i å ha tommelen i munnen. Men rakk å slutte før jeg bet av noe. Steike, dette blir hardt! Endret 28. oktober 2009 av Emily85 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har hatt mange "nestenulykker" i dag, men har klart meg til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå