Nopros Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Uæh! der gikk nesten tommelneglen, er så utrolig fristende! Lenke til kommentar
Robols Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Apapap! Kan være ganske vanskelig. Har faktisk holdt ut en månede av gangen før, men så begynner jeg selvfølgelig. Er deilig å klippe neglene. Har brukt en gjennomsiktig neglelakk før, sånn at neglene blir hardere. Det fungerte ganske bra. Nå trenger jeg negler, så kan bare ikke bite. Trenger de til å åpne alle lukene på telefonen. Feks for å sette i ladern Og husk: Går det en negl, så går det gjerne 9 til. Endret 26. oktober 2009 av Jompa. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Faen! Fører hånda opp til munnen hele tiden, det kreves stor styrke for å la være Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Faen! Fører hånda opp til munnen hele tiden, det kreves stor styrke for å la være Ikke sant?? Som oftest gjør jeg det helt uten å tenke over det og tar meg selv i å ha en finger i kjeften. Men ofte er det syyykt fristende og vanskelig å la være også.. Agh. Det er vanskelig å slutte å bite. Lenke til kommentar
roht Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 To dager har gått og fristelsene har vært mange, men det går fremdeles! Fingrene begynner så smått å se finere ut for hver dag Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dette er grusomt vanskelig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dette er grusomt vanskelig. Sliter som faen. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har sprukket, men prøver på nytt med Go'Negl. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Haha, detta er seige saker ass I starten tok jeg fingrene opp til munnen hele tiden, og noen ganger til og meg på vet inn, MEN det begynner å bli bedre. Håper det holder seg. Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 herregud,, jeg spiser negler ubevisst! cant belive it! Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er det for sent til å bli med?! JEG VIL KLARE DET!! :O Lenke til kommentar
jahas Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Er det for sent til å bli med?! JEG VIL KLARE DET!! :O Du er med;) Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nice! Dette blir litt av en utfordring, siden jeg ikke bare biter negler, men river av all huden rundt også! Fingrene mine ser helt jævlig ut, pga alle såra! Dette SKAL i boks! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 jeg spiser faen meg ubevisst jeg og :O , but i made it for now! Will come back with update Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Åfyttehæ****te, Go' negl er grusomt. Takket være den kan jeg nok klare og slutte og snuse i samme slengen Fikk bukt med trangen til å bite i dag, da jeg investerte i neglesaks for å ta de mest fristende kantene Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er med! Har fått så mye pes fra fruen i huset om akkurat det der Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Snart er 3. dag overstått og har ikke bitt enda. Men det har vært vanskelig å la være Lenke til kommentar
pululf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jessda, ingen negler bitt av i dag, selv om jeg har drivet og smågnagd på dem et par ganger! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har bitt masse i dag, dessverre. Rett og slett umulig. Er jeg den eneste som biter huden også, btw? Grusomt ekkelt, men uvane er uvane. Må få tak i den Go'negl eller hva den heter. Jeg er dømt til å ha mareritt-fingre for resten av livet om jeg ikke tar meg selv i nakken snart. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har bitt masse i dag, dessverre. Rett og slett umulig. Er jeg den eneste som biter huden også, btw? Grusomt ekkelt, men uvane er uvane. Må få tak i den Go'negl eller hva den heter. Jeg er dømt til å ha mareritt-fingre for resten av livet om jeg ikke tar meg selv i nakken snart. Hehe. Biter huden jeg også. Det gjør at jeg ikke blir gal, må ha noe å tygge på... Kan kjøpe en biteleke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå