A-Jay Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg kjøpte negleklipper på apoteket. Selv foretrekker jeg følgende type: Men kjøper den ekstra store som er beregnet på tånegler, den som er beregnet for fingernegler er litt liten og puslete synes jeg. Men kanskje andre vil foretrekke denne typen. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, da er man altså i gang.. Har allerede smurt på masse Go Negl og holder flasken i nærheten i tilfellle det går av, hehe Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Går veldig bra her! Go negl kan jo kanskje være en ide å kjøpe inn ja, så får man en liten obs hvis man gjør det uten å vite det Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 shit så mange som biter negler :O skulle ønske jeg gjorde det, så jeg kunne ha blitt med på noe sånt jeg også! Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er overrasket over meg selv! Har ikke bitt siden onsdag, men jeg kjenner trangen øker omtrent proporsjonalt med lengden på neglene. Vurderer å kjøpe Go'negl etter hvert, slik at jeg ikke ubevisst begynner igjen når det har blitt litt lengde på dem... Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 shit så mange som biter negler :Oskulle ønske jeg gjorde det, så jeg kunne ha blitt med på noe sånt jeg også! Fap free november Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 søndag og mandag har gått bra, må innrømme at jeg har hatt fingern i kjeften. Men har tatt den fort ut igjen når jeg kom på at jeg beit negler. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 shit så mange som biter negler :Oskulle ønske jeg gjorde det, så jeg kunne ha blitt med på noe sånt jeg også! Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har bitt litt mindre negler i dag, men tror ikke jeg klarer å slutte helt. :!: Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er ikke noe stress og slutte, så sant man har bitt bort 80% av neglbasisen da.... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Håper dere klarer det! Jeg gnavla negler til det blødde stort sett - det var plagsomt hvis andre la merke til det, særlig jenter etterhvert. Fingrene mine bærer preg av det ennå, 30 år seinere - bare til skrekk og advarsel! Hvis en klarer det ei uke, da blir trolig neste mye enklere - sånn var det for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 shit så mange som biter negler :Oskulle ønske jeg gjorde det, så jeg kunne ha blitt med på noe sånt jeg også! Lag en ny tråd da vel! "For oss som vil begynne å bite negler". Også som tips kan dere si at dere dynker neglene i sjokolade og godterier, for å minne dere på at dere må huske å spise! Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 shit så mange som biter negler :Oskulle ønske jeg gjorde det, så jeg kunne ha blitt med på noe sånt jeg også! Tror ikke det er såå mange egentlig, bare neglebitere som er samlet på en plass Lenke til kommentar
Zink Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er en form for selvskade egentlig. Deformerte fingre resten av livet er ikke mye å le av... Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Argh, er jo ekkelt å ha negler! Kjennes ut som noe presser på fingeren hele tia! Jeg tror det skal klikke for meg, har mest lyst til å bare bite av dem alle! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Faen, faen, faen. Jeg er et svakt, svakt menneske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå