Demantios Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er med, blir nok vanskelig, spessielt om jeg finner på å kjede meg Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har faktisk ikke bitt på et par dager nå, men jeg er ikke den som biter veldig mye heller. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Ja, dette er siste dagen som neglbiter. Håper alle nyter dagen, og ikke minst gleder seg til i morgen Lenke til kommentar
roht Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Blir spennende å se hvordan det kommer til å gå fra og med i morgen Er det berre meg eller har noen av dere også en tendens til å bite skinnet rundt neglene? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er ikke bare deg. Når jeg en sjelden gang stikker i svømmehallen ser ikke fingrene mine ut! Jeg biter av og til så mye rundt neglene at det blir betent, og fingrene hovner opp til det dobbelte. Det funker forsåvidt også for å slutte å bite neglene en stund, men er likevel ikke å anbefale, da det gjør dritvondt Lenke til kommentar
Robols Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Da var vi i gang da. Beit for harde livet før klokka 00:00. Dette blir spennende Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Får melde meg på denne her. Biter som et uvær og det er en veldig uvane. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ok, jeg får melde meg på da. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 nå starter helvette ! Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 I'm in .Salbu! Lenke til kommentar
H3N Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 melder meg på, det er verdt et forsøk Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har stoppet meg selv mange ganger i dag, har vært utrolig fristet, men har klart å holde meg. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Holder meg fortsatt i skinnet!! Note to self: Det er myyeeeeee lettere å la være å bite hvis man har tyggis! Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sluttet for 2 måneder siden, og har bitt negler så lenge jeg kan huske før det. Nå har det derimot pludselig dukket opp andre problemstillinger. -Ulyder i gitarspillingen -Hvordan i svarte klipper du neglene på høyre hånd?!??!?!?! -Skraper og rifter over hele kroppen (sylskarpe negler ) -Skitt under neglene som må fjernes hver time Det som jeg tenkte på når jeg skulle slutte, var alle de vemmelige bakteriene og dritten du får under neglene. Jeg tar buss til jobb, og når jeg tenker på alle de vemmelige menneskene som ikke vasker seg på hendene etter toalettbesøk så får jeg frysninger langt inne i sjela. At vi frivillig biter i oss dette svineriet, er vanskelig å begripe. Alikevel er det jo så befriende... Jeg beit litt på neglene etter jeg sluttet, men beit ikke av noe. Litt sånn som barn som suger på tommelen, etter mamma har kutta ammingen. Det hjalp foråvidt også som en erstatning mens jeg prøvde å slutte. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Du klipper neglene på høyre hånd med venstre hånd Trening gjør mester. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Jeg prøver meg igjen: Hvor kjøper jeg negleklipper? ;< Endret 26. oktober 2009 av Kaktuz Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vil tro apoteket har , Nille , OBS , Coop , Jernia , Det er jo flere typer klippere : Søker du på negleklipper eller neglesaks vil jeg tro du også kan bestille over nettet, om det er å foretrekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå