SaitekQ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) En veldig god grunn til å slutte å bite negler er fordi man får et høyre nivå av bly i kroppen skal jeg mene å ha lest en eller anna plass. Gidder ikke å søke det opp nå, er rimelig trøtt. Et enkelt søk med google fant jeg dette. Hvor særiøst man burde ta det er ikke opp til meg. Klikk på meg. Jeg er med om jeg får gode argumenter for å slutte. Da burde du vel egentlig bli med. Selv biter jeg negler inni mellom visst jeg blir nærvøs. Endret 19. oktober 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Et enkelt søk med google fant jeg dette. Hvor særiøst man burde ta det er ikke opp til meg. Klikk på meg. Hvordan er det mulig? Vil man ikke puste inn dette støvet uansett? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Et enkelt søk med google fant jeg dette. Hvor særiøst man burde ta det er ikke opp til meg. Klikk på meg. Hvordan er det mulig? Vil man ikke puste inn dette støvet uansett? Det vet jeg vel egentlig ikke, men visst jeg kan gjette tipper jeg det har noe med at det man puster inn blir renset gjennom lungene eller bihulene eller et eller anna. Men visst en person som kan om emnet gjerne svare for meg hadde det vært flott. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er med på dette. Drevet med biting av negler i alt for mange år, på tide å slutte Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er med på denne, sammen kan vi gjøre det! Lenke til kommentar
lilko Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Til dere som trengte argumenter: Lenke til kommentar
Robols Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Der har du hvordan neglene mine ser ut! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sign me up. Det er på tide at jeg slutter å bite negler. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 lilko, det der er slik neglene mine er... Jeg prøvde å ikke bite negler i dag, men plutselig satt jeg og gnaga på en likevel. FAEN. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Samme problem Pululf, biter negler ute n å tenke meg om, anbefaler at dere kjøper go negl. Smaken overlever dere, men det miner meg i hvertfall på at jeg ikke skal bite negler. Endret 19. oktober 2009 av Sno Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vet ikke helt om jeg vil bli med, det er jo digg da Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Samme problem Pululf, biter negler ute n å tenke meg om, anbefaler at dere kjøper go negl. Smaken overlever dere, men det miner meg i hvertfall på at jeg ikke skal bite negler. Det smaker konsentrert ørevoks. Men etter en uke gir jeg faen og biter negler uansett, selv om det smaker helt forjævlig. Har prøvd å slutte med GoNegl 4 ganger... EDIT: Hva sier dere til at dere må komme tilbake til forumet og si hvordan det har gått hver dag? Og så oppdatere førsteposten om hvem som har klart å ikke bite negler lengst? Da blir det litt konkurranse, og man får høyere motivasjon... Endret 19. oktober 2009 av pululf Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Uff, det bildet så helt forferdelig. Heldigvis biter jeg negler så sjeldent at mine ikke ser sånn ut. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg skal prøve så godt jeg kan. Hater å bite negler, har gjort det i minst 10 år. Lenke til kommentar
roht Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har alltid bitt negla i heile mitt liv, men no er det på tide å stoppe! Sign me up. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Biter ikke negler noe særlig. Men kan godt melde meg på, hender at jeg biter neglene på tommelen. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Greit. Count me in. Skal prøve alt jeg kan, men jeg vet ikke om jeg kommer til å holde så lenge. Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er med, men tror ikke jeg kommer til å klare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå