jahas Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Først vil jeg takke for den gode responsen! Nyt den siste uka, det blir den siste med deilig neglebiting. Jeg kommer til å oppdatere førsteinnlegget med både min logg, og deres. Kom gjerne med tips på ting jeg kan ha med, og ikke minst en straff vi kan bruke mot oss selv i svake øyeblikk. Snart er det bare 6 dager igjen, jeg gruer meg Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 hvorfor skal dere slutte? jeg har selv sluttet flere ganger før, men det går ikke lang tid før jeg ikke gidder mer fordi det ender med at jeg bruker flere timer hver dag med tannpirkere for å rengjøre under neglene. skal jo ingen ting til før det samler seg all slags mulig shait under der. i tillegg føler jeg ikke helt funksjonaliteten av neglene. I allefall tåneglene, de burde vært avskaffet for lenge siden. Hva skal man med negler? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vert morsomt og vert med, men eg bitar ikkje negler hvorfor skal dere slutte? jeg har selv sluttet flere ganger før, men det går ikke lang tid før jeg ikke gidder mer fordi det ender med at jeg bruker flere timer hver dag med tannpirkere for å rengjøre under neglene. skal jo ingen ting til før det samler seg all slags mulig shait under der. i tillegg føler jeg ikke helt funksjonaliteten av neglene. I allefall tåneglene, de burde vært avskaffet for lenge siden. Hva skal man med negler? Biter du neglene på tåna og du Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 skal jo ingen ting til før det samler seg all slags mulig shait under der. Så du ETER shaiten under neglene? Er det noko betre då? Eller er det det at dei blei så lange? Då er jo det berre å klippe oftare.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) YES! Jeg blir med!! Jeg håper min Willpower på level 56 (av 200) kan styrkes litt. Men som sakt, willpower går jo bortimot proporsjonalt med intelligens (i følge Elders Scrolls Serien :!: ). Har en curse på meg som har satt ned min willpower. Bullying. Endret 18. oktober 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Biter du neglene på tåna og du nei jeg biter ikke tånegler, jeg klipper de. Jeg ser bare ikke hva jeg skal med de. Jeg mener at de har absolutt null nytteverdi og at de er ekkel, og derfor mener jeg at de ikke burde vært der i det hele tatt. Det er i allefall det jeg føler. Hva bruker du dine tånegler til? edit: sorry for offtopic... Sigurdl, vi får heller ta den diskusjonen i en annen tråd. Men jeg vil likevel vite hvorfor man skal slutte å bite negler Endret 18. oktober 2009 av Musty Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Biter du neglene på tåna og du nei jeg biter ikke tånegler, jeg klipper de. Jeg ser bare ikke hva jeg skal med de. Jeg mener at de har absolutt null nytteverdi og at de er ekkel, og derfor mener jeg at de ikke burde vært der i det hele tatt. Det er i allefall det jeg føler. Hva bruker du dine tånegler til? edit: sorry for offtopic... Sigurdl, vi får heller ta den diskusjonen i en annen tråd. Men jeg vil likevel vite hvorfor man skal slutte å bite negler Fordi det ser helt jævli ut Fordi modern har påpekt det det siste tiår Fordi jenter har kommentert det Fordi jeg har lyst til å prøve hvordan det er å klippe fingernegler Mulig du vil sitte på din høye hest, men vi andre er uenige. Vi skammer oss. Vi ser ned i gulvet når vi er på butikken, vi holder oss inne om kveldene, alt fordi vi er flaue over neglebitingen. At du er av en annen oppfattning er din sak, sammen skal vi andre skaffe oss et nytt liv. Du kan delta om tørr, jeg tror bare du er redd. Edit: Er du lei av skitt under neglene burde du kanskje begynne å bruke dopapir? Endret 18. oktober 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
Robols Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er med! Gir et forsøk hvert fall. Har prøvd mange manger før, men det gikk ikke bra. Men nå blir det andre boller! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Biter ikke negler jeg Men jeg klarer ikke å la være å rive i dem... Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 En veldig god grunn til å slutte å bite negler er fordi man får et høyre nivå av bly i kroppen skal jeg mene å ha lest en eller anna plass. Gidder ikke å søke det opp nå, er rimelig trøtt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er med om jeg får gode argumenter for å slutte. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg gjør det inn i mellom, så dette burde bli lett! Jeg er med. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ironisk nokk så bet jeg en negl når jeg så denne tråden Jeg er med! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 I'm out.. >< Ennå 7 dager til start! Du kan klare det! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 skal heie på dere. har selv biti negler , men slutta da jeg fikk regulering. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Selve tråden fikk meg faktisk til å ville bite negler, men får vel slenge meg på likevel. Endret 18. oktober 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå