arthoz Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Merkelig med "lange" negler ettersom de alltid har vært helt nedbitt :!: Hvis du mener vondt når du sier merkelig så Har ikke funnet mye bra med å ha negler utenom å kunne pirke på ting noe enklere og at det ser bedre ut. Er mer slitsomt å trykke på tastaturet, bruke kameraet, ta opp ting (siden neglene skraper i bakke/gulv/bord som er nasty), klø seg på balla har blitt skumlere også :PPP Slutta å bite negler for snart 2 uker siden, uten noe som helst gugge på de (fungerte ikke på meg som liten så), og har gått supert utenom 1stk pekefinger ganske tidlig inn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har biti negler i 12 år eller noe sånn, og plutselig under kroatiaferien for noen uker siden slutta jeg cold turkey. Merkelig, all lysten og "abstinensen" forsvant bare. Ekstremt digg, så jeg er med! Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har klart det! Jeg har bitt negler så lenge jeg kan huske, så det er ganske rart med litt lengde på neglene. Oh.. Skulle kunne skru tilbake tiden. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg tror vi alle har vært der, fpsplayer. Selv har jeg godt over fra konstant neglebiting til å kun bite innimellom. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har ikke bitt negler siden jeg oppdaget denne tråden. Stolt. Fortsatt ingen biting! Er noen ganger hvor det frister veldig, men har nulltoleranse for biting så da går jeg heller med litt lange negler til jeg finner en negleklipper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå