Narsissisten Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg klarte det! : D Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Muligens i siste laget, men jeg er nå med allikevel. Fra og med i morgen slutter jeg. *Forte seg å gnage neglene helt ned* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har fortsatt ikke bitt noe siden jeg ble med Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har vel egentlig aldri bitt negler, har heller bitt en gang, også dratt av sidene, men nu har jeg bestemt meg for at det er slutt på den slags. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Tre uker uten neglebiting nå! Jeg har lange, pene negler! Det føles fantastisk! Lenke til kommentar
Gjest Marius Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har tygd negler i alle år, men da jeg begynte med regulering så gikk det ikke lenger. Er noen ganger jeg nesten får anfall. Om jeg ser en liten hudflik stikke opp så prøver jeg å få tak, men det går bare ikke. Håpløst På en annen side så er jeg glad jeg sluttet. Er vel kanskje ikke det mest hygieniske man kan gjøre hvis man tenker på alt man tar på i løpet av en dag. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er så absolutt ikke hygenisk! Og så er det plutselig så mye mer fristende å håndhilse på folk. I hvert fall er ikke jeg lenger flau over hendene mine, og det er en veldig god følelse! Hvordan går det med andre "deltakere"? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 I did it ! i fåkking did it ! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg klarte det ikke. Ble faktisk verre når jeg var bevist på det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Helt glemt denne tråden jeg. Hjelper jo ikke sånn egentlig å bare skrive her at man blir med, om man tar en lang pause fra forumet eller bare helt glemmer at tråden eksisterer. Jeg biter negler som aldri før, isted kom jeg så langt ned at det svidde... Au au. Sikkert mange som vet hva jeg mener. Men nå skal jeg prøve igjen. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Er med, har klart det en gang, og holdt i 5 mnd. Skal klare lenger nå Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Eneste dumme med lange negler er at jeg får så jævla mye olje og dritt under dem når jeg skrur xD Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg har klart det! Jeg har bitt negler så lenge jeg kan huske, så det er ganske rart med litt lengde på neglene. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Har ikke bitt negler siden jeg oppdaget denne tråden. Stolt. 2 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Bra jobba! Jeg biter mer enn aldri før :/ Lenke til kommentar
nnys Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Til dere som ikke har negleklipper, biter dere tåneglene deres og da eller? Edit: og saks må jo gjøre vondt... Endret 11. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 8 innlegg med off topic og fjas er slettet. Og bare så vi har det klart for oss; en moderator som utestenger brukere uten hjemmel i retningslinjene som en hevnaksjon vil fort miste sine rettigheter. Vi setter heller ikke særlig stor pris på at andre truer med dette. Tilbakemeldinger på dette tas som vanlig på PM og ikke i tråden 1 Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Merkelig med "lange" negler ettersom de alltid har vært helt nedbitt :!: Endret 13. juni 2010 av fpsplayer Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg sprakk i går Men ellers har det gått kjempebra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå