fpsplayer Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har ikke klart meg noe bra Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Stå på fpsplayer Jeg har klart meg overraskende bra faktisk! Har bitt litt av en negl iblandt, men kommer fort på at jeg ikke skal gjøre det, så har ikke bitt ned noen enda Lenke til kommentar
Emily85 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Synes folk er dårlige på å gi oppdateringer her... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 jeg føler jo smalere neglene er, jo fortere vokser de lillefingerneglene har mye mer luft under seg enn feks langefingeren. Virker som hver finger får tildelt like mye neglemasse i døgnet Ellers så har jeg klart å slutte å bite negler, men er litt på huden rundt enda.. Trapper fortsatt ned. Nå kan jeg iallefall klore meg selv xD Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei, har nå sluttet å bite negler. De er lengre enn vanlig naturligvis, og dere som biter negler kjenner vel raskt igjen negler en har sluttet å bite på da det er en hvit linje der fremme. Hva gjør jeg nå? Jeg har for lenge siden passert ukesregelen min om å ikke bite så relaps er ikke et problem, men jeg må vite hvordan jeg skal gå frem for å gjøre neglene "normale" igjen. Det er her problemene har pleid å oppstå. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Putt fingra i rævva og bit.... Det blir nok garantert siste gang du biter... Advarer mot bivirkninger da noen har fått abstinenser og tvangstanker etterpå. Gjøres på eget ansvar ! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei, har nå sluttet å bite negler. De er lengre enn vanlig naturligvis, og dere som biter negler kjenner vel raskt igjen negler en har sluttet å bite på da det er en hvit linje der fremme. Hva gjør jeg nå? Jeg har for lenge siden passert ukesregelen min om å ikke bite så relaps er ikke et problem, men jeg må vite hvordan jeg skal gå frem for å gjøre neglene "normale" igjen. Det er her problemene har pleid å oppstå. Kjøp deg en neglesaks og klipp ned neglene. Når man ikke biter må man klippe de regelmessig med en neglesaks, uansett. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei, har nå sluttet å bite negler. De er lengre enn vanlig naturligvis, og dere som biter negler kjenner vel raskt igjen negler en har sluttet å bite på da det er en hvit linje der fremme. Hva gjør jeg nå? Jeg har for lenge siden passert ukesregelen min om å ikke bite så relaps er ikke et problem, men jeg må vite hvordan jeg skal gå frem for å gjøre neglene "normale" igjen. Det er her problemene har pleid å oppstå. Kjøp deg en neglesaks og klipp ned neglene. Når man ikke biter må man klippe de regelmessig med en neglesaks, uansett. Hvorfor bruke penger på en neglsaks når man har tenna? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg biter ikke bare negler, men huden på fingertuppene også (tro det eller ei). Sluttet på forrige onsdag, og klarte meg rimelig bra frem til lørdagen. Dro meg inn igjen, men har hatt et kraftig tilbakefall de siste dagene. Satser på å "slutte igjen" nå. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har holdt meg i snart en måned nå. Sjeldnere og sjeldnere frister det meg å bite Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei, har nå sluttet å bite negler. De er lengre enn vanlig naturligvis, og dere som biter negler kjenner vel raskt igjen negler en har sluttet å bite på da det er en hvit linje der fremme. Hva gjør jeg nå? Jeg har for lenge siden passert ukesregelen min om å ikke bite så relaps er ikke et problem, men jeg må vite hvordan jeg skal gå frem for å gjøre neglene "normale" igjen. Det er her problemene har pleid å oppstå. Bra jobba! Hvordan ser de ut, f.eks. avstand fra neglebånd til der hvor den slipper huden på fingertuppene? Er nok enklere å bedømme skade og tiltak hvis du lemper inn et par bilder - ett fra siden også, som viser om neglene eventuelt er presset opp av fingertuppene. Lenke til kommentar
Emily85 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har ALDRI hatt så fine negler før! åååh, det er herlig. Kom ut av dusjen i dag og det så ikke ut som de var opphakka og skvisa mer. Merker det sitter litt psykisk igjen, gjemmer fremdeles tomlene mine når jeg sitter sammen med folk, til tross for at de ikke er nedbitt mer (de var de verste av alle fingrene). Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 jeg klarte meg bra en periode. De 2 første ukene, men nå har jeg glidd helt ut igjen har vondt i alle negelene. Må ta meg skikkelig sammen nå. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Faen ass, rakna, MEN tror jeg har funnet ny metode nå! Jeg skal slå meg hardt i høyre skulder hver gang jeg biter. Håper det hjelper meg til å slutte... Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg kaster meg inn, selv om det er en stund siden prosjektet ble startet opp. Er en notorisk negle- og hudbiter og har vært det så lenge jeg kan huske. Har riktignok aldri bitt dem så langt inn at det gjør vondt (i hvert fall ikke mer enn et par ganger), men de er nok fortsatt noe kortere enn andres negler. Noen tips til hvordan man unngår å pirke opp huden på sidene? For det er en annen del av problemet mitt, jeg blir sittende å pirke, og så ender det opp med at jeg biter. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Gikk ikke akkurat bra dette her. Holdt 1 uke. Var så sykt stolt over neglene mine, men så kom helgen. Og fotballkamp. Resten sier seg selv. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Meh.. Jeg gnagde litt på en pekefinger.. Så endte jeg opp med å bite den fordi jeg gjorde så den løsna... Ble bare med den ene da.. Ikke bitt siden sist jeg skrev noe her Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har funnet ut at lange negler på gutter er stygt så ser ingen grunn til å fortsette. Så lenge jeg holder meg noenlunde og ikke biter meg sønder og sammen, da er det stygt gitt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bruk negleklipper om neglene er for lange. Her er det snakk om folk som er kronisk neglebitere som ødelegger fingrene sine. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har ikke bitt eller rivi en negl siden jeg starta den 28. okt Hadde jeg aldri trodd, og nå har jeg null smerter i fingra og fingrene kan vises i offentlighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå