DasDiskusjonsDude Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Skulle gjerne joinet:) Men eg har nettopp sluttet:) Å bite negler er frustrerende, siden det begynner å gjøre vondt etter at du har holdt på med det ein stund:) Lenke til kommentar
Kald Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har klart å holde meg unna neglene siden jeg meldte meg på her Litt stressende tid her så håper jeg klarer å unngå å starte igjen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er det for sent å melde seg på nå? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har ikke bitt negler siden "vi" begynnte med dette... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Er det for sent å melde seg på nå? Neida, du er med Lenke til kommentar
Kald Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er skikkelig fornøyd med meg selv. Fingerene ser litt normale ut nå. Jeg er ivrig WoW spiller og det har alltid gått utover fingerene når ting ikke går som jeg vil. Når jeg føler suget etter å bite negler så finner jeg noe annet å tygge på. Merkelig hvordan det å skrive seg opp her skulle ha en effekt, men jeg regner med at man blir sterkere hvis man er flere. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvordan kan fingerneglene bli "unormale"?oO Merker da ingenting jeg Lenke til kommentar
Kald Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Var kanskje feil ord å bruke. Tenker på at de ikke ser så frynsete ut. Det gjelder også huden rundt. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det gikk til helvete når jeg så FFK - Sarpsborg i dag, dessverre.. Og til ingen nytte.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Dette er noe av det vanskeligste jeg har vært med på! Lenke til kommentar
Emily85 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har ikke bitt siden siste post Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 som dere kanskje har fått med dere fra tidligere i tråden var jeg ikke akkurat positiv til hele idèen, men jeg har likevel slengt meg på bølgen, dog uten å være aktiv del av "samfunnet" her i tråden. Såvidt jeg vet har jeg ikke bitt negler på ca 2 uker. Føler at neglene på høyre hånden vokser fortere enn på den venstre, for der er lillefingen kommet *nesten* helt ut på kanten nå. Alle neglene på høyre hånden og tommelen/ringfingern på venstre hånden har fått litt luft under seg helt fremst, selv om de ikke helt er vokst foran huden enda. Har nå en ganske snål følelse på alle fingrene siden neglene nå på en måte presser huden ned der hvor jeg er vant til å ikke ha negl. Jeg har nesten gått på et par smeller, men har klart å ro det i land stort sett hver gang mener jeg, men det kan selvsagt være at jeg har vært svak i et øyeblikk hvor jeg ikke var ordentlig bevisst på hva jeg gjorde Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det gikk til helvete når jeg så FFK - Sarpsborg i dag, dessverre.. Og til ingen nytte.. Oops, det var leit - egentlig 3 leie ting: At neglene forsvant, at det ikke hjalp og at FFK tapte. Men så blir det jo et helt år til neste gang da, når FFK skal opp igjen, får vi håpe! Lurer på hvor mange kilo /tonn med negler som konsumeres på norske tribuner i løpet av en fotballsesong Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg melder meg på! Biter negler nesten daglig og det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Tips i farten fra meg (har ikke lest noen av postene i tråden): Kjøpe inn neglesaks slik at man faktisk har et alternativ til biting. IKKE RIV, det ender med at du halvveis gjennom oppdager at neglen har begynt å bli revet/rivd? lenger inn "mot fingeren" enn du vil, og det gjør jævlig vondt. Om man har en neglesaks vil man jo gjerne ta den i bruk også, så man ikke føler seg som en hensynsløs kapitalist. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har holdt meg siden jeg starta! Måtte til og med klyppe negler idag :O Lenke til kommentar
Emily85 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har aldri holdt meg så lenge før....men tomlene vokser så tregt! Lillefingrene vokser kjempefort og resten av neglene er visst redde for å vokse i tilfelle jeg skal gnage på dem igjen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dette vil jeg prøve meg på, har holdt meg siden i går kveld. IKKE RIV, det ender med at du halvveis gjennom oppdager at neglen har begynt å bli revet/rivd? lenger inn "mot fingeren" enn du vil, og det gjør jævlig vondt. Det gjør faktisk så jævlig vondt det, til tider så stygt at en ikke kan bruke fingeren på en time eller noe, sukk Lenke til kommentar
Kald Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har ikke vært nære neglene mine siden jeg meldte meg på Lenke til kommentar
linndy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg vill være med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå