Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg slutter å bite negler - blir du med?


jahas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er skikkelig fornøyd med meg selv. Fingerene ser litt normale ut nå.

Jeg er ivrig WoW spiller og det har alltid gått utover fingerene når ting ikke går som jeg vil.

 

Når jeg føler suget etter å bite negler så finner jeg noe annet å tygge på.

Merkelig hvordan det å skrive seg opp her skulle ha en effekt, men jeg regner med at man blir sterkere hvis man er flere.

Lenke til kommentar

som dere kanskje har fått med dere fra tidligere i tråden var jeg ikke akkurat positiv til hele idèen, men jeg har likevel slengt meg på bølgen, dog uten å være aktiv del av "samfunnet" her i tråden.

 

Såvidt jeg vet har jeg ikke bitt negler på ca 2 uker. Føler at neglene på høyre hånden vokser fortere enn på den venstre, for der er lillefingen kommet *nesten* helt ut på kanten nå.

Alle neglene på høyre hånden og tommelen/ringfingern på venstre hånden har fått litt luft under seg helt fremst, selv om de ikke helt er vokst foran huden enda.

Har nå en ganske snål følelse på alle fingrene siden neglene nå på en måte presser huden ned der hvor jeg er vant til å ikke ha negl.

 

Jeg har nesten gått på et par smeller, men har klart å ro det i land stort sett hver gang mener jeg, men det kan selvsagt være at jeg har vært svak i et øyeblikk hvor jeg ikke var ordentlig bevisst på hva jeg gjorde :)

Lenke til kommentar
Det gikk til helvete når jeg så FFK - Sarpsborg i dag, dessverre.. Og til ingen nytte.. :(

Oops, det var leit - egentlig 3 leie ting: At neglene forsvant, at det ikke hjalp og at FFK tapte. ;) Men så blir det jo et helt år til neste gang da, når FFK skal opp igjen, får vi håpe!

 

Lurer på hvor mange kilo /tonn med negler som konsumeres på norske tribuner i løpet av en fotballsesong :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg melder meg på! Biter negler nesten daglig og det har jeg gjort så lenge jeg kan huske.

 

Tips i farten fra meg (har ikke lest noen av postene i tråden): Kjøpe inn neglesaks slik at man faktisk har et alternativ til biting. IKKE RIV, det ender med at du halvveis gjennom oppdager at neglen har begynt å bli revet/rivd? lenger inn "mot fingeren" enn du vil, og det gjør jævlig vondt.

 

Om man har en neglesaks vil man jo gjerne ta den i bruk også, så man ikke føler seg som en hensynsløs kapitalist.

Lenke til kommentar

Dette vil jeg prøve meg på, har holdt meg siden i går kveld. :)

 

IKKE RIV, det ender med at du halvveis gjennom oppdager at neglen har begynt å bli revet/rivd? lenger inn "mot fingeren" enn du vil, og det gjør jævlig vondt.

Det gjør faktisk så jævlig vondt det, til tider så stygt at en ikke kan bruke fingeren på en time eller noe, sukk :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...