pululf Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 faen, bet en negl i stad... Kunne ikke la vær, har kjempet mot abstinensene i 2 uker nå... MÅ HA NOE Å TYGGE PÅ FFS TYggis! Nei, noe hardt, slik som neglen... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 jeg ble så abstinent at jeg tillot meg å ta litt negl på tommelen, men ikke noe mer.. Må nok slutte gradvis, sånn som røykerne Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dette utviklet seg til å bli et umulig prosjekt for min del. Bare det å vite at jeg ikke kunne, gjorde at jeg tenkte enda mer på det. Må nok ta det gradvis jeg også, slik som TMK9B... Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nå må jeg snart klippe mine, det har jeg ikke kunne gjort på iallefall 10år!! AWESOME. Svake mennesker dere var! JUDAS Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nei! Jeg glemte meg og beit en liten del av tommelen Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Merkelig. Jeg kan ikke huske å ha bitt på noe som helst, men neglene er helt nedtygget. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vet. Det er akkurat som en slags transe. Det hender helt automatisk. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Ser det er MANGE her som biter/river negler. Har holdt på med det så lenge jeg kan huske.. Den verste opplevelsen var vel når jeg skulle tøffe meg i 9.klasse, og putte lillefingeren inn i en blyantspisser for å korte ned neglen litt.. Gikk ikke helt som planlagt det nei, neglen delte seg på midten, og halvveis inn til roten, sier ikke mer. Ekstreme smerter i mange dager! Men jeg er med her, må få en slutt på denne bitingen, en gang for alle! Aleksander Endret 2. november 2009 av Aleksanderwoods Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er med jeg og. Har prøvd X ganger før uten hell. Har en tendens til å gi meg selv lov til kun å bite lillefingeren, men så sprekker jeg og går løs på resten Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg klarte å slutte for ca. 10 år siden. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Syns dette går greit jeg... Ser at det var på tide å slutte, har ikke bitt på snart to uker, og neglene stikker enda ikke ut over fingeren. Gleder meg nesten til de gjør det, slik at jeg har grunn til å klippe dem Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 faen, bet en negl i stad... Kunne ikke la vær, har kjempet mot abstinensene i 2 uker nå... MÅ HA NOE Å TYGGE PÅ FFS TYggis! Nei, noe hardt, slik som neglen... Glem det! Hvis kjeven har motstandsbehov: Meld deg på nærmeste bokseklubb og ikke la det gå ut over uskyldige fingertupper! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sprakk på den ene negln i dag, men det går bedere enn forventet Lenke til kommentar
Emily85 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sprakk på den ene negln i dag, men det går bedere enn forventet Samma her! Stakkar pekefingeren min, helt nedtygd stakkar. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 åååååh! Er så sinsykt vanskelig dette her. Føler jeg har prøvd det meste fra sånn ekkel greie du smører på neglene (skal sies at jeg ignorerer smaken etter veldig, veldig kort tid) til voodoo (ok, ikke så drøyt). Var på god vei, men etter at jeg dro inn i forsvaret har det vært HELT umulig. Biter negler i søvet for svingene. Skal prøve på nytt, gradvis etter militæret, én finger, én hånd av gangen. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 jeg slutter å spise ost.. er det noen som blir med? Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ikke at det har noe med tråden å gjøre, men har ikke spist ost på snart to uker og Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg klarer meg ganske bra nå =) Har bare sprekt den ene gangen på tommelen Har mista litt interessen tror jeg =) Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 det er så godt som umulig å slutte med dette Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 jeg slutter å spise ost.. er det noen som blir med? Start en ny tråd Evilfish. La oss slutte med menneskemat tråden . Alle skal spise gress og drikke sølepyttvann resten av livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå