jahas Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) VI HAR STARTET! Om en uke, søndag den 25oktober, avslutter jeg et kapittel i mitt liv; jeg eter min siste neglebit. Sammen kan vi klare dette, og jeg oppforderer alle til å stille opp. Meld deg på her! Sammen er vi sterke, la oss bekjempe negla! Deltagere: - jj_89 - Blåbær(?) - Ute/Var aldri med - Kaktuz - Elgjeger - WASD - Keith White - TheJan - 2ball(s) - pululf - Alekz88 - nacktarn - LaCrouX - Toast Is Pimp! - Applebee - Jompa. - Ole-ThInK - Mats Danielsen - Sno - Ehtram - ColdIce - Saiyaman - Jann!s - GrandMa - Narsissisten - Nopros - bögfisk - The Prophet - roht - Tanner - danno_O - Langkatt - BonoU2 - sideon - Heigren - HansiBanzi - Bella86 - Lumpness - Madock - Demantios - DJ_Dark - Nopros - Salbu - H3N - MongoMan - MjusicForLife - Pherol - TMK9B - TeRnO - Giba - pOpcOrn - fpsplayer - JeepersCreepers - Emily85 - ryshiro - Aleksanderwoods - Teac - Jo Are - Sitronsaft - Jamelia Cheerleaders: - Dissafekted Tips fra A-Jay: For å kunne stoppe med neglbiting må du gjøre deg selv bevist på at du biter. Dette gjør man ved å kjøpe Go`Negln som er en gjennsomsiktig negllakk. Det er ikke sikkert dere synes den smaker så avskrekkende, men ved å få en smak på neglene blir man obs når man eter på dem. Det er nemlig vanlig å bite negler bare fordi man gjør det av gammel vane. Endret 1. desember 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Skulle ønske jeg kunne være med på denne, men tviler på om viljestyrken min er sterk nok til å være med her. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hiver meg på! Hvor får jeg kjøpt negleklipper? Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er med! Håper jeg klarer det Tenker på alle negleklipperne mine som aldri blir brukt Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er med. Har i nesten alle mine atten år bitt negler, men har klart meg godt med saks i det siste året-ish. Har vært litt av og på, men nå vil jeg ha en slutt på det for godt. Let's go! Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ikke kjøp negleklipper! Da jeg skulle gå til verks mot stortåa sin stolthet måtte negleklipperen gi tapt. Hele håndtaket knakk av Hvis dere heller velger å tro at jeg er en gigantisk kjempe som knuser alt og ingenting, vær så god å kjøp dere en. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Eg har aldri bitt negler, lykke til til alle som deltek , det er jo ein ganske stygg uvane som mange kanskje finner ubehagelig, som å knekke ledd. Endret 18. oktober 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Å bite negler er jo bare digg det Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 stiller opp jeg og! Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vel, lykke til med å bekjempe neglene. Skriv meg opp på supporterlista, så skal jeg heie Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er med. Men dette blir verre enn å ikke onanere eller røyke/snuse Lenke til kommentar
pululf Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 jeg skal prøve. Men jeg kommer til å knekke etter dag en... Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er faenmeg greit, jeg har gjort det i 8år nå, men sammen er vi sterke! Lenke til kommentar
jarah Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er FAEN meg med på dette!!!! Har gjort det så lenge jeg kan huske, og vil stoppe. Vi får se hvordan det går da Post logg for hver dag da! Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser ikke helt hvorfor dere vil slutte, det er jo den naturlige måten å bli kvitt negler på. :> Negleklippere er bare masse styr. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 DAM.. Bet av en negl nå nettopp Men stopper der og prøver å slutte helt Lenke til kommentar
o0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg ser ikke problemet med å bite negler, jeg tror det er naturlig... men ikke på tærne da lurer på hvordan de holdt nede tåneglene når vi var hulemenn... bet de hverandres tånegler? hmm... de store spørsmål her i livet... Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er negelbiting så stort problem da :!: Jeg gjør det også, men svært sjeldent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå