Furyfax Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei! Har prøvd meg for første gang med bilderedigerings program og bruken av layers. Er sånn rimelig fornøyd, kunne trengt noe mer tips & tricks angående bruken av layers. Jeg ser jeg har fått noen merkelig "bivirkninger" på dette vedlagte bilde. Vil gjerne også motta konstruktiv kritikk av bildet også, bildet er satt sammen av 6 forskjellige bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Da jeg ønsker å kommentere dette bildet, men er alt for trøtt til å gjøre det nå, svarer jeg her bare midlertidig for å ikke glemme tråden, så skal jeg komme med kommentar så snart jeg har fått sovet litt. =) Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ingen som har noen tips. Lurer spesielt på hvorfor det er en slags "blå glorie" rundt statuen og andre ting. Hvordan unngår jeg dette? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva er dette tatt med? Det er fullstendig uten detaljer. Den blå glorien har vel med de blå lyskasterene å gjøre.. Ramma var spesielt lite pen. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ingen som har noen tips. Lurer spesielt på hvorfor det er en slags "blå glorie" rundt statuen og andre ting. Hvordan unngår jeg dette? Det var jo et pent utgangspukt, men som det blir påpekt, det mangler både kontrast og detaljer. Den blå "haloen" ser ut som kromatisk abberasjon? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser ut som at det er kromatisk abberasjon rundt det meste her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå