Papirstopp Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) La oss lage en spilleliste Hei, jeg tenkte vi kunne lage en tråd vi postet sangene vi liker best og trene til! Jeg kan prøve og samle alt i 1.post, men er ikke sikkert jeg kan gjøre det alltid men skal prøve. Post dine treningsanger favoritter, så skal jeg prøve og sette de i spoiler. Mal For ordenes del skriv slik: Artist - Sang, (eventuelt genere) Eks. NIN - Hurt (live) Spilleliste (jeg putter den i spoiler jeg vis ingen har noe i mot det?) MCR - I'm not okay NIN - Hurt (live) NIN - Closer Dire straits - Walk Of life Johnny Cash - Cry, Cry, Cry K'naan - In the beginning Three 6 mafia - It's a fight Three 6 mafia - Some boddies gonna get it Kanye West- Stronger Daft punk - Harder, better, faster, stronger Prodigy - Spitfire Ac/Dc - Highway to hell Ac/Dc - Thunderstruck Ac/Dc - Shoot to Thrill Ac/Dc - Back In Black Disturbed - Stricken Disturbed - Down with the Sickness Immortal - One By One (heavy ) Dimmu Borgir - Puritania Pendulum - Propane Nightmares (Celldweller Remix) Street Sweeper Social Club Fight! - Smash! Win! NiN - God Given Katatonia - Leaders Prøvde og være litt allsidig hær! Kan sikkert mekke sammen spotify spilleliste og! Flott vis dere deltar ! Endret 18. oktober 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 vanligvis hører jeg på Disturbed sanger, hørte på AcDc sanger før mens jeg trente. Har puttet i noen tekno sanger for å ha litt variasjon Lenke til kommentar
HValder Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Immortal, Opeth, Dimmu Borgir, osv. Startar alltid med oldschool Immortal eller Filosofem/Burzum, da evakuerar som oftast dei som evt. er i vegen. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Pendulum - Propane Nightmares (Celldweller Remix) Fight! Smash! Win! - Street Sweeper Social Club God Given - NiN Sanger spilt sist økt Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Har faktisk en spilleliste som jeg har kalt "syretrening****" som jeg hører på, som inneholder følgende sanger: Katatonia - Leaders - Follower - Evidence - July - Dispossession Disturbed - Bound - Down with the sickness - Devour - Remember - God of the mind - Monster - Sons of plunder - Two worlds - A welcome burden Justice - DVNO - Phantom Prodigy - Spitfire Som dere ser er det metal som dominerer, disturbed og katatonia er to av mine yndlingsband og det er digg med litt heavy musikk når man trener styrke. Til felles-listen kan det jo tas med én av Katatonia og én av Disturbed? TS kan velge Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Jeg elsker å høre på hardstyle og hardbass electro når jeg trener. Får meg virkelig til å gi alt. Showtek Hardstyle Mafia - 24 hours (Hun som synger er jo bare helt rå) Ellers FearFM albumer. Endret 18. oktober 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå