ChristR Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei. Idag fortalte min kollega meg at det er allment kjent at Dronning Sonja har et seksuelt forhold til sin franske frisør. Han påstod at det er allment kjent, men det er noe pressen ikke snakker om. Men det er ikke akkurat så mange andre som kan bekrefte dette. Er det noen her som kan bekrefte det, eller er det bare tull? Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du må slette meldingen din!! kan ikke skrive om det vettu, plutselig leser Harald det! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tja, jeg har hørt at hun og Gerhard Heiberg har stått i tidligere. Liker å tro på slike rykter! Velger å tro på ryktene om at Bondevik er faren til Marit Arnstads unge, også. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Viste du ikke det? Var en "sak" om det her for noen år siden, men det har med helsen til vår kjære konge å gjøre. A woman has needs. Om det ennå pågår vet jeg ikke. Endret 18. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kilder please! Gjerne i form av foto eller filmsnuten fra det skjulte webkameraet til frisøren Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 men helt seriøst.. du må slette det, hvil du stå til ansvar for kongens død? Gamle menn = dårlig hjerte. har du dårlig hjerte og får en sjokk nyhet som det, så stopper hjertet ganske fort. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Fant noe her. http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article765634.ece Men det er visstnok bare rykter. Nå virker jeg som en skikkelig monarkifanatiker tenker jeg! Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 God damn, håpa på at du skulle slette det Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Rules of the Internet 48: Dronning Sonja is a do-not-ask-do-not-tell-subject. You do not ask, and we won't tell. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Husker denne saken for ett par år tilbake. Tror det ble en avtale mellom media og kongehuset om at dette skulle ikke taes opp igjen. Endret 18. oktober 2009 av Kalars Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du må nok fjerne dette ja, Kong Harald er på diskusjon.no hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Dette er gammelt nytt! Den gangen på '90 tallet da jeg tjenestegjorde i HMKG så var dette noe vi visste.. Og jeg vet ting i fra den gangen, som sikkert det ikke er noen endring på den dag i dag.. men da får jeg vel PST på døra her tenker jeg.. så jeg velger å holde det for meg selv (ja jeg er dum, men smart).. Endret 18. oktober 2009 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tenk på Dronning Sonja mens du hører på denne sangen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Litt moro må hun vel få ha, stakkar. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 men helt seriøst.. du må slette det, hvil du stå til ansvar for kongens død? Gamle menn = dårlig hjerte. har du dårlig hjerte og får en sjokk nyhet som det, så stopper hjertet ganske fort. Hallo! Med de svigerbarna han har fått inn i familien de siste årene, så er dette her bare barnemat for Harald. Han er sikkert glad til... Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 hehehehe, du sier noe der Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette var spennende! Er det noen som har noen bilder/film så vi kan komme til bunns i denne saken? Det er mulig at dere velger å være stille, men jeg kommer ikke til å svike monarkiet! Sannheten skal frem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå