Gå til innhold

Kjøp av nytt tastatur&mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mus og Tastatur er ganske individuelle ting, man kan ikke spørre om hvilket tastatur som er best, elelr hvilken mus som er best, alt kommer ann på hva som er best for nettop deg

 

jeg hadde Lycosa for en tid tilbake, det var et kjempe Tastatur, likte det veldig godt, men skifta over til Logitech G19 siden jeg personlig liker å ha macrokeys adskilt fra de andre tastene

 

siden med Lycosa kan du gjøre om hver eneste tast til å bli en macro

 

mus Bruker jeg nå Razer Mamba, brukte før Razer Deathadder, for meg er disse musene de beste jeg har hatt noen sinne, hvorfor? ganske enkelt fordi at grepet er så sinnsykt behagelig og trenger så og si ingen tillvenning

 

først hadde ejg Logitech G9 i ca 2 måneder men ble aldri komfortabel med grepet, så jeg skifta over til Deathadder, aldri kjent så godt grep på en mus før, så kjøpte jeg Logitech MX518 siden alle drev å skrøt av den osv, 2 uker etter på så skifta jeg tilbake til deathadder siden jeg hadde forelska meg helt i grepet på den

 

så... sjekk anmeldelser, se på formen, og hva du vil ha i en mus/tastatur osv osv

 

men ikke kjøp en mus pga noen sa den var bedre en en annen mus, for det er ikke sikkert det stemmer i ditt tilfelle

Lenke til kommentar

Takkar for eit bra innlegg.

Hadde vore fint å høyrt kva folk har å sei om kvaliteten på dei nemte produkta.

Virkar som Kone v1 hadde litt problem med scrollehjulet men det skal vist vere retta i v2, så denne virkar som eit bra kjøp. Tastaturet eg har sett på virkar og ganske bra noko det burde vere til den prisen...

Lenke til kommentar
Takkar for eit bra innlegg.

Hadde vore fint å høyrt kva folk har å sei om kvaliteten på dei nemte produkta.

Virkar som Kone v1 hadde litt problem med scrollehjulet men det skal vist vere retta i v2, så denne virkar som eit bra kjøp. Tastaturet eg har sett på virkar og ganske bra noko det burde vere til den prisen...

 

Joda, sikler litt på Kone v2 selv jeg XD Lycosa er absolutt et bra tastatur, både til å skrive på, siden tastene er på ett plan så føles det akkurat ut som om du skriver på bærbar tastatur noe som jeg liker veldig godt, men igjenn, personlig mening

kvaliteten er også ganske god, untat at man må ta ut og sette inn igjenn USB kontakten for å få media knappene til å funke skikkelig, men ikke ofte jeg brukte de

 

Har i grunn forelaska meg helt i G19, og den lille skjærmen den har, trode ikke jeg skulle bli så avhengig av den, men nå klarer jeg meg nesten ikke ute, den holder kontroll over hvor mye av CPU og minne som brukes, viser Info fra spill, og holderrede på RSS feeds, samt hva klokka er, og det at man skifte farge på LED lysene er også en bra ting etter min mening, da Lycosa lyset kan bli noe intenst om man døgner, eller bruker det når man er trøtt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...