Gå til innhold

Counter Strike Source klaner/skills

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt css i et par år nå av og på, og føler at jeg begynner å bli ganske god. Men har aldri vært i noen klan, og føler at jeg har lyst til det nå ^^

Men jeg vet ikke hvilken skill jeg har, så dette gjør det litt vanskeligere.

Så jeg lurer på om noen kan opplyse meg om noen "skala" for skills, og hvor jeg kan finne clan rekrutteringer

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tatt i betraktning at det er source du spiller, så er ferdighetsnivået betydelig lavere enn i 1.6.

Men det er noe som heter spill Iq, eller evnen til og spille på lag, og bruke taktikk.

Slikt tar tid, og du lærer det ikke alene.

Så skills er ikke bare og ha flest kills på en runde.

Lenke til kommentar
Tatt i betraktning at det er source du spiller, så er ferdighetsnivået betydelig lavere enn i 1.6.

Men det er noe som heter spill Iq, eller evnen til og spille på lag, og bruke taktikk.

Slikt tar tid, og du lærer det ikke alene.

Så skills er ikke bare og ha flest kills på en runde.

Ja, dette er også det jeg har hørt. Har spilt et par pcw'er på lan o.l. og merker at det er en betydelig forskjell fra public spilling. Men føler at jeg har greid meg ganske bra.

Men hvor er det jeg kan finne klaner som rekrutterer? Har Mirc; er det mulig å bruke dette? Evt. channels?

Takk

Lenke til kommentar
Hur gammal er du?

Jeg har hørt at 1024*768 skal være det beste. Noen sier at 1280*720 er bedre om maskinen du spiller på er bra. Så vet ikke jeg.

Ehh... Er 15 år... Why?

Men maskinen min er bra ja. Når jeg spiller med 1920x1080 så ligger jeg nesten alltid på over 100 fps. Så hva spiller du med forresten?

Lenke til kommentar

A gather is a group of players playing a game on the internet. These players are (usually) in two teams, which are playing against each other.

A gather is more organised than a normal internet game. The two teams use proper tactics and communications unlike a standard (public) match whereby you just play however you like.

As a result of this, most gather gamers are of a higher skill than standard, public, online games.

The Gather-Network is divided into separate sections, called channels. This way, we can separate the different games and languages.

They are called channels, as it is run on IRC. Internet Relay Chat (IRC) is a form of instant communication over the Internet. It is mainly designed for group (many-to-many) communication in discussion forums called channels, but also allows one-to-one communication. Each channel is led by one or more "Channel Leaders"

When you register with the GN (Gather-Network), you are, by default Level 1. This gives you complete access to our website and allows you to join our members-only gathers. A members only gather is where only a registered user can play, as opposed to a normal gather whereby anyone in the channel that wants to play, can, registered or not.

You can earn a Level 2 status by playing a certain number of gathers in a week. This certain number of gathers is specified by your channel’s Manager/Leader. This will give you a special status on the IRC channel, known commonly as voice.

People with Level 3 access have the right to start gathers and to administrate these gathers. These people are the "Admins". Admins have to play a minimum number of gathers each week to keep this special access. They have the ability to add ban points to users. They also have special status in the IRC channel, known commonly as Op (Operator) and it is therefore their job to maintain the IRC channel to a certain degree. If you are interested in becoming an admin, speak to a Channel Manager or Leader. If an Admin doesn’t play enough gathers in a week to meet the target, he/she will lose their Level 3 access and be demoted to Level 1.

Level 4 status is “Perm. Admin†(Permanent Admins). They have all the same access as a Level 3, however, unlike a Level 3; they do not have to meet the weekly gather limit. To gain this level, you have to work hard as a Level 3, and be noticed by your Channel Managers/Leaders. Level 4 can also have a higher level of access in their channel, depending on the Channel Managers/Leaders.

Level 5 is a Channel Sponsor. It is given, by Channel Managers/Leaders, to the users representing the company that sponsor the channel. They could sponsor things such as game servers, prizes, external vocal communication services, and anything else the channel might need. They have access to a certain private website where they can view all sorts of statistics, and user reviews of the sponsored items.

Channel Managers have Level 6. It is their job, as their title says, to manage and maintain their channel. They have the ability to adjust the levels of all the users with a lower access level on their channel. This means they can promote/demote users of their channel. They have a higher level of access on the channel than everyone else, so they can control it. They have access to change important factors of their channel, such as the minimum gathers an admin needs to start to keep Level 3, and how many gathers a Level 1 must play to achieve Level 2. Channel Managers are selected by the Channel Leader.

Channel Leaders (Level 7) are the bosses of their channels. They have all the power Level 6 admins have but they also have the ability to add and remove Channel Managers.

The Gather Network support team have a normal level. This could be anything from 1-7, depending on their channel roles. They have special access that allows them to adjust any user’s details. This way they are more than suited to helping anyone on the Gather Network with any problems.

The Gather-Network Administrators/Bosses are Level 10. These guys have the highest access on the network. They have full access over every channel and user. It is their job to ensure that the Network as a whole runs smoothly.

Les tekst i spoiler, du blir satt opp med andre spillere for å spille enn mer høystandard mix, der det ofte er som vanlig pcw. Du får skillpoeng etter hver kamp som du får oppdatert og satt i tagen din når du spiller, du får poeng for å plante, defuse, drepe o.l.

Blir litt som en evig turnering, tror førsteplassen hver mnd vinner noe også.

gather-network heter sida jeg har spilt på, bra og dreven side med mange spillere. (Skal sies at det er 6 måndter siden sist)

EDIT: Oi beklager, glemte at det var CSS det var snakk om.

Tror det er css gathers der og, du får nesten registrere deg å se selv.

Endret av LegitSuperstar
Lenke til kommentar

Oj, takk for et meget godt og oversiktelig svar =D. Har fått svar på det jeg lurte hovedsaklig på da, men lurer fortsatt på en liten ting:

(siterer meg selv fra første post) "Så jeg lurer på om noen kan opplyse meg om noen "skala" for skills?" Hva skiller high-spillere fra lowbies; bare skills (headshot o.l), eller bedre spill-iq?

Lenke til kommentar

Er vel 'spill-iq' det går på, taktikker og reflekser.

Aim er ikke nødvendigvis alt, men selvfølgelig ett pluss.

Men jeg ville aldri rangert en som tar headshots hele tiden for en high spiller kun pga det alene.

La oss si han har utrolig aim og treffer riktig hver gang han kommer i en 1v1 situasjon, men når det kommer til vanlig gameplay, taktikk og smyging er han helt dass. En sånn spiller ville jeg rangert som low-mid.

En spiller som har utrolig taktikk derimot, som vet hvordan han skal oppføre seg når fienden vet hvor han er, snakker om f.eks å ta det episke hoppet der du hopper ut, så rett inn igjen for å få en awp til å fyre skudd. Da har du fri bane i 1-2 sekunder som skal være nok til å ta ned awpern.

Får ikke helt til å forklare hva jeg mener, men taktikk, reflesker og forståelse er utallige ganger bedre enn god aim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...