Gå til innhold

Raskeste måte å levle på? 75 fury warr.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja føler jeg ikke får så mye i AV som tidligere, har nok sammeneheng med at jeg lvl huntern min slik før nerfen kom. Så er vel quests som er det raskeste. Men går alltids ann å ta litt Bgs inni mellom, er bare å queue og queste videre. Kommer tilbake på samme sted som du gikk inn i av på. Så da er det bare å fortsette å queste videre :)

Questing er vel mest hensiktsmessig i Zul Drak, eller hvis du ikke har gjort så mange ennå, i Grizzly Hills :)

Lenke til kommentar

Den raskeste måten er vel å respecce Arms. Charge -> Rend -> Mortal Strike -> Overpower -> pewpew :>

EDIT: Hvorfor: fordi Fury har en tendens til å være rimelig trått i forhold til Arms før man har ganske decent gear, som man ikke har når man levler. Grunnen til at fury blir trått er at flurry procer alt for lite uten nok crit chance. Derfor er det bedre med Rend + OP.

Angående levleplass er det vel Zul'drak og Grizzly Hills som er best. Sholazar Basin er en nydelig plass å levle, så stikk dit på 76 hvis du ikke har veldig mye gjen i Zul'Drak.

Endret av ironmartin
Lenke til kommentar

Jeg har 40% crit som Arms og 38% crit som Fury med min 72 Warrior. Vil Arms fortsatt være mer effektivt? Jeg kjører en PvP Arms spec, og for meg virker det som om det fortsatt er mer effektivt enn Fury. Jeg kjører arms med Bloodied Arcanite Reaper, og Fury med Bloodied Arcanite Reaper + Zin'Rokh fra Zul'Jin.

Lenke til kommentar

Nå hadde jeg minimalt av quests done i Borean Tundra og Howling Fjord, om du har minimalt av queste der kan Borean Tundra og Howling fjord quester være greit, de skulle være grønn og gjort unna rimelig raskt. Om du har en flying mount går det enda raskere, avhengig selvsagt at du da (som level 75) har en main 80.

Zul'Drak, Scholosar Basin eller DragonBlight er og alternative plasser å levle på 75.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...