Querke Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei. Har en ny of fresh data som jeg nettopp har starta opp og installert w7 på... Jeg skulle inne på min alternative hard disk for å se etter om alt var som det skulle. Men jeg finenr den ikke (i my computer). Og her kommer det rare... Den er oppdaget i BIOS'en, men uansett finner jeg den ikke på my computer. I bios så står den som hard disk nr3, og hoved disken min står som nr2 (har sikkert noe med slots jeg satt dem inn i) Noen som har forslag? Foresten den andre "hoved" disken min fant jeg uten problem i min computer, men hvor har det blitt av den andre tro? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) den er sikkert ikke formatert eller gitt en bokstav høyre klikke min datamaskin, behandle, så diskbehandling. evnt screenshot av diskbehandling Endret 17. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Querke Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 den er sikkert ikke formatert eller gitt en bokstavhøyre klikke min datamaskin, behandle, så diskbehandling. evnt screenshot av diskbehandling hahha, tusen takk! den trengte bare å bli døpt med en bokstav. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Akkurat det der kunne M$ gjort litt mer intuitivt :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå