MidnightCreep Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Heisann Noen som vet hvorfor min port 23 er åpen ? Service: Telnet eller noe i den duren. Tok en port test på www.grc.com og www.pcflank.com Blir liksom ikke Stealthy selv om jeg legger inn regel på min firewall(Comodo) Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg vet at OneCare finner åpne porter ,kanskje den tetter åpne porter du kan prøve. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Mest sannsynlig ruteren din som har port 23 åpen. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) www.grc.com tester porter på rutern først. Comodo firewall stenger alle porter default,åpner kun service porter. Viss noen skal ha tilgang på andre porter får du spørsmål. Port 23 er Telnet,denne porten trenger ikke være åpen. Telnet er en gammel standar,denne tjensten skal være stengt default på xp/vista. Endret 18. oktober 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei Ka er sjangsen for at folk kan gå inn via den porten ? Tok også noe exploit og trojan test og de testene viste ingen gjennom tregning.. Men er det noen tegning på hvordan jeg kan stenge porten evt ? mvh Fredrik Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ka er sjangsen for at folk kan gå inn via den porten ? Den er veldig liten nå,som jeg sa skal Telnet tjensten være deativert default på xp/vista. Du kan jo bare sjekke. Start->kjør->services.msc Finne Telnet tjensten se at den er deaktivert. Installere du comodo firewall er dette noe som blir stengt default. Skal noen ha tilgang til porten vil du få spørsmål om det ønskes. Tok også noe exploit og trojan test og de testene Vil du ha er test om de finnes malware på pcen bruker du Veiledningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå