Gå til innhold

Headset BIG! Musikk, Film og Gaming

Rudde

Anbefalte innlegg

Heisann, headsettet mitt begynner og falle fra hverandre og jeg bør begynne og tenke på ett nytt før TG10 :)

Det jeg lurer på er om det er noen som har noe å ambefale der ute?

Jeg ønsker ett headsett som ikke presser mot ørene, de må ha lydtetteputer rundt hørene så de presser generelt på hodet istedefor kun på ørene, jeg for jævlig vondt i øra av mange headset fordi de presser mot ørene.

Jeg er glad i bass i musikk, liker også 5/7.1 når det gjelder film men 2.0 er greit under gaming men de trenger jeg mic. Så instillingsmurligheter hadde vært kjekt.

De skal kun brukes mot PC så USB er greit :)

- Takk for svar :)

BTW, har sett på G35 men ander ikke hvor mange av kravene mine det innfrir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så en review på youtube. Den var bra, men Logitech var bedre, men han sa at Roccat grusa Logitech på lyd.

Men så kommer Beyerdynamic og gruser Logitech igjen :D

Ta en titt her ;)

Bare for å ha nevnt det så kan Sennheiser også ha noen gode alternativ, for eksempel PC 350.

Rudde93 og Nopros, har dere noen kriterier angående pris?

Burde ikke denne posten vært under kategorien "Hodetelefoner"? Jeg tror i hvertfall det er lurt å høre meningene til "de audiofile" om dere er ute etter god lydkvalitet ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Hmm, er litt i tvil det er stereo og har ikke sånn støydemping, ikke at jeg vet hva det er men det høres kjekt ut når jeg skal bruke det på f.eks. TG :p

Er virkelig PC 350 noe for Musikk, Gaming og Film?

blir vel kanskje 40% Film 30% Spill og 30% Musikk

Lenke til kommentar
Hmm, er litt i tvil det er stereo og har ikke sånn støydemping, ikke at jeg vet hva det er men det høres kjekt ut når jeg skal bruke det på f.eks. TG :p

Er virkelig PC 350 noe for Musikk, Gaming og Film?

blir vel kanskje 40% Film 30% Spill og 30% Musikk

I forhold til gaming-merkene (Logitech, Saitek, Roccat osv.) er nok PC 350 bedre på flere punkter, men jeg har ikke prøvd det, så jeg skal ikke "love" for mye ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...