Sindre2208 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Heisann! Enda ett spørsmål anngående jobber for 16 åringer, men ikke sett noen emner som kan passe til folk som vil holde på verksted. Så da får jeg spør de litt merre erfarne. Jeg har da jobbet på Coop Mega Madla i 2 år.. siden jeg var 14 og begynner åbli lei av alt presse og alt skal være så fantastisk. Trives ikke i matbutikker. Coop Mega Madla er norges størrste og da må dn jo selvfølgelig vær perfekt.. off.. Men nok om d! Jeg vil da søke ny jobb, før julerushe begynner, å d vil si fort som mulig! Jeg går 1vgs TIP og vil jobbe som ryddegutt eller noe på verksted, noen andre som har forslag til hva som er bra jobber for 16åringer? Ikke avisbud! Endret 17. oktober 2009 av Sindre2208 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Truckfører. Mange bedrifter som gir opplæring til nye ansatte. Lenke til kommentar
Sindre2208 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Truckfører. Mange bedrifter som gir opplæring til nye ansatte. Som 16åring? Hadde sikkert ikke vært så dumt... Lenke til kommentar
Sindre2208 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Kan vurderes ;p Mye bedre der en matvare butikk vil jeg vertfall tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå