D3m0ns0ul Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Hei, Jeg er på lan og alle rundt med får spillt CS:S. Men jeg får 2 errors. Noe som er veldig trist. Jeg håper på svar raskest mulig. Så jeg får spillt ut kvelden. : Og vis du er 100% sikker på at jeg ikke får fikset det. Pleas si ifra, så jeg ikke sitter her med falske forhåpninger. Og før du sier det: Ja, jeg har sjekket google.no Ja, jeg har sett på forumet til steampowered.com Endret 17. oktober 2009 av D3m0ns0ul Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Ingen som har svar ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Har samme problemet selv. Mista nettet, skulle spille en demo, men kom ikke inn pga jeg ikke kunne koble til offline-mode. Sikkert en bug ute å går. Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Har samme problemet selv. Mista nettet, skulle spille en demo, men kom ikke inn pga jeg ikke kunne koble til offline-mode. Sikkert en bug ute å går. Jeg fikk det til, men måtte skaffe meg sånn program. Husker ikke hva det het. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå