Marius5051 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Jeg har nettopp oppgradert minnet på min Acer Aspire One (Linux varianten) og det fungerte helt utmerket. Men jeg har lest uhorvelig mange innlegg på forskjellige sider hvor det sies at ikke har fungert, og i den sammenheng lurer jeg på; hvor mange av dere stolte AAO-eiere her på forumet har fått til en fungerende oppgradering av minnet? EDIT: en liten flause å ikke nevne hvilken modell jeg sikter til, som i utgangspunktet er A150 slik jeg har, men det er vel nok så interessant å ta med de andre modellene også! Jeg antar at det samme problemet har oppstått der også? Og som en liten follow-up kan man gjerne nevne hvilket merke/hvilken type minne man har brukt. Selv har jeg kjøpt Crucial DDR2 SO-DIMM PC5300 1024MB hos microplex for kun kr 250,- og det later til å fungere godt(anbefales). Jeg la inn Linux Mint etterpå (ble for lei av Linpus) som også fungerer knirkefritt,jeg har iallfall ikke kommet over noen feil. Neste steg blir forøvrig å legge inn en trykkfølsom skjerm, og det hadde vært stas om det fungerte! Endret 17. oktober 2009 av Marius5051 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvilken Aspire One er det du snakker om? Jeg har D150, og oppgraderingen av minnet på den var ikke noe problem. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 OCZ DDR2 SODIMM 1024MB PC-5400 667MHz. (5.5.5.15) Funker som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå