Gå til innhold

Acer Aspire One oppgradering

Fungerte det å oppgradere minnet på din Acer Aspire One?  

4 stemmer

1. 1. Fungerte det?

• Ja
      3
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp oppgradert minnet på min Acer Aspire One (Linux varianten) og det fungerte helt utmerket. Men jeg har lest uhorvelig mange innlegg på forskjellige sider hvor det sies at ikke har fungert, og i den sammenheng lurer jeg på;

hvor mange av dere stolte AAO-eiere her på forumet har fått til en fungerende oppgradering av minnet?

EDIT: en liten flause å ikke nevne hvilken modell jeg sikter til, som i utgangspunktet er A150 slik jeg har, men det er vel nok så interessant å ta med de andre modellene også! Jeg antar at det samme problemet har oppstått der også?

Og som en liten follow-up kan man gjerne nevne hvilket merke/hvilken type minne man har brukt.

Selv har jeg kjøpt Crucial DDR2 SO-DIMM PC5300 1024MB hos microplex for kun kr 250,- og det later til å fungere godt(anbefales). Jeg la inn Linux Mint etterpå (ble for lei av Linpus) som også fungerer knirkefritt,jeg har iallfall ikke kommet over noen feil.

Neste steg blir forøvrig å legge inn en trykkfølsom skjerm, og det hadde vært stas om det fungerte!

Endret av Marius5051
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...