Gå til innhold

DT770 Pro bra til elektronisk musikk?

vidarv

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ha nytt headsett og lurer på om DT770 Pro kunne være noe for meg. Hører mye på elektronisk og akustisk musikk, type Jarre, Røyksopp, Jan Garbarek, Mike Oldfield osv...

DT770 Pro koster en del men de får mye skryt, så går ut i fra at de er verdt pengene. Evt om noen har noen andre anbefalinger så tar jeg gjerne imot med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i hvert fall godt fornøyd med mine 770 Pro. Hører på samme type musikk som deg pluss en hel masse annet. Neste steg for min del blir en hodetelefonforsterker tenker jeg. Som andre påpeker er de nok ikke nøytrale i bassområdet, men det blir aldri overdrevent svulstig eller ukontrollert (slik tilfellet er på f.eks. Porta Pro).

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Er ikke sikker. OM det er en forskjell vil du muligens høre den ved en direkte A/B-sammenlikning, men du kommer garantert ikke til å sitte å rive deg i håret fordi du ikke valgte den andre, for å si det sånn ;)

Det går mest på bruksområdet. Skal de brukes med mp3-spillere, innebygde lydutganger på laptoper og du vil kunne spille HØYT ville jeg valgt 32 ohms-versjonen. Synes du diskoteknivå er litt for høyt og har en hodetelefonforsterker eller en god hodetelefonutgang på cd-spilleren ville jeg valgt 80 ohms-versjonen. Jeg har sistnevnte, og selv om den fungerer helt fint med iPod Classic ønsker jeg meg LITT ekstra volum av og til. Om jeg har godt av det er en annen ting...

Endret av epifant
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...