franky12 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 hvem av de skal jeg velge? :S Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 hvem av de skal jeg velge? :S Du kan sikkert laste ned denne ISO-en og brenne det på en CD: DSL current version ISO Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 takk takk, nå tenker dere smartinger sikkert: "for en rar person som ikke kan laste ned en fil fra nettet en gang" Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 takk takk, nå tenker dere smartinger sikkert: "for en rar person som ikke kan laste ned en fil fra nettet en gang" Langt ifra! Det skal tross alt velges riktig versjon (32/64-bit) og alle er på et visst tidspunkt "nybegynner" med Linux og denne verdenen! Jeg følte meg heller ikke så høy i hatten da jeg installerte GNU/Linux første gang. Og det etter 15 års erfaring med WIndows og 22 års erfaring med data, generelt! Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 er bare de siste månedene jeg har starta å intresere meg for data og har prøvd å fordype meg i de forskjellige tingene man kan gjøre:P før var det msn og facebook nå nerder jeg visualbasic, eller jeg har prøvd det enkleste:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå