jajamensen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) er ganske fersk i bf2, så jeg trenger hjelp! Hvordan fikse disse problemene? Jeg har instalert 1.50 patchen Takk! Endret 17. oktober 2009 av jajamensen Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ser ikke problemet. Du har 1,50, serveren har 1,4?X noe annet Dvs du kan ikke spille på den, evt fjerne patchen og patche det samme som serveren. Trykk "same verson only" På den nederste krever det en "patch/mod" du ikke har, for eks en tilleggspakke. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Ser ikke problemet. Du har 1,50, serveren har 1,4?X noe annet Dvs du kan ikke spille på den, evt fjerne patchen og patche det samme som serveren. Trykk "same verson only" På den nederste krever det en "patch/mod" du ikke har, for eks en tilleggspakke. Det som er rart er at en venn av meg kommer inn, og han har patch 1.50 instalert Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sikker på at det er samme server? Og at dere har samme patch? Det står jo at din utgave er nyere. Se på serverens patch, skal stå i info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå