Fear the Scare Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvis jeg bestiller sånn "skreddersyd" Mac, så står det at sendingen skjer intill 3 dager, og samtidig bestiller jeg en ipod nano 5g, kommer dette samtidig og hvor lenge tar det i såfall? Eller kommer dem separert, siden Nanoen kan sendes innen 24 timer som det står? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Apple bruker ikke posten, så det kan hende at leveringen kan skje ganske raskt. Da jeg sendte min iPod til reparasjon så ble den hentet på døra og så fikk jeg den igjen på døra etter noen få dager, 3-4 dager var det vel. (Det at de ikke reparerte den var en annen sak). Du kan ikke velge selv om du vil ha det sendt i samme pakke eller om du vil få de tilsendt separert? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg tror ikke det... Det virker egnetlig mer logisk og sende alt samlet.. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 De vil nok sende dem samtidlig. For å spare på frakt kostnad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå