tommy_sn Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei Finnes det noen måte å få inn f.eks Sigma objektiver i objektivkorrigeringen som ligger inn i 500D - eller er det kun de som ligger forhåndsdefinerte i EOS-utility som er mulig her? Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei Finnes det noen måte å få inn f.eks Sigma objektiver i objektivkorrigeringen som ligger inn i 500D - eller er det kun de som ligger forhåndsdefinerte i EOS-utility som er mulig her? Jeg lurer på dette til min 50D også, for i innstruskjonsboken står det at det ligger endel origialt i kameraet men at flere kan lastet inn via eos utility. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Derfor jeg lurer også...ligger flere i EOS utility enn de 24(?) som er preinstallert, men det er kun Canon objektiver.. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Spook Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du har jo sett "fasiten" selv i EOS Utility. Det er kun Canon sine egne objektiver som er støttet og jeg er relativt bombesikker på at Canon aldri vil legge til støtte for tilsvarende korrigering av 3dje parts objektiver. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) PTLens støtter de fleste objektiver. 25 dollars. Edit: Men da må du gjøre korrigeringen på datamaskinen.. Endret 23. oktober 2009 av jpsalvesen Lenke til kommentar
Spook Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, og i tillegg så kan du få kalibrert et hvilket som helst objektiv for PTlens så lenge du er villig til å ta noen testbilder og sende til utvikler. Jeg bruker PTLens selv og det er vel anvendte $25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå