L4r5 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva er poenget i å ha en Anbefalingstråd når ingen gidder å bruke den?Godt spørsmål. Selv så synes jeg den er en uoversiktelig løsning og foretrekker flere temaspesifikke tråder. Mye lettere å finne anbefalninger i ettertid. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kjekt og ha En film som jeg synes passer er så klart Misery! Forøvrig har The X Files ganske mange episoder som passer til hva du er ute etter... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg liker denne tråden ganske godt selv. Skal ta en titt på noen her. Stengt inne-filmer er fett. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Unknown er jo småartig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva er poenget i å ha en Anbefalingstråd når ingen gidder å bruke den?Godt spørsmål. Selv så synes jeg den er en uoversiktelig løsning og foretrekker flere temaspesifikke tråder. Mye lettere å finne anbefalninger i ettertid. Vi har da et søkefelt på bunnen av siden i alle trådene. Hvis alle skal lage en egen tråd hver gang de trenger en anbefaling, vil forumet bli fylt opp av unødvendige tråder. Vi har for eksempel ørten skrekkfilm-anbefalingstråder. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vi har da et søkefelt på bunnen av siden i alle trådene. Hvis alle skal lage en egen tråd hver gang de trenger en anbefaling, vil forumet bli fylt opp av unødvendige tråder. Vi har for eksempel ørten skrekkfilm-anbefalingstråder. Som viser at folk ikke søker uansett. Dette er noe man ser i alle aspekter av livet, det er enklere å spørre direkte enn å måtte lete selv. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 The Taking of Pelham 123 Så akkurat denne, og jeg må si jeg likte den veldig godt! Er også veldig glad i både Travolta og Washington, så det kunne jo nesten ikke bli bedre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Das Experiment er en glimrende tysk film som muligens kan være noe du er ute etter. Veldig intense film. Støtter denne. Den er på tysk, men den var god, veldig ekkel (men ikke på en typisk skrekk/slasher movie måte). Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) The Taking of Pelham 123 Så akkurat denne, og jeg må si jeg likte den veldig godt! Er også veldig glad i både Travolta og Washington, så det kunne jo nesten ikke bli bedre The Taking of Pelham One Two Three (1974) Endret 18. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 The Taking of Pelham 123 Så akkurat denne, og jeg må si jeg likte den veldig godt! Er også veldig glad i både Travolta og Washington, så det kunne jo nesten ikke bli bedre The Taking of Pelham One Two Three (1974) I know. Den skal jeg se etter jobben i morra Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Støtter denne. Den er på tysk, men den var god, veldig ekkel (men ikke på en typisk skrekk/slasher movie måte). Godt at du har oppdaget at tyske filmer også kan være gode. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bio Zombie http://www.youtube.com/watch?v=hcurGt7e8Rs Lenke til kommentar
dapre Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Takk for alle gode tips. Dette var morro! Nå er det bare å fylle opp listen på LoveFilm.no, og kose seg foran skjermen. Hva er poenget i å ha en Anbefalingstråd når ingen gidder å bruke den?Den skjønte jeg ikke helt. Jeg, og flere med meg bruker den jo flittig akkurat nå. Selv så synes jeg den er en uoversiktelig løsning og foretrekker flere temaspesifikke tråder. Mye lettere å finne anbefalninger i ettertid.Hva slags tema skulle "stengt inne" type filmer komme under ?? Siden tråden appelerer til flere en jeg trodde, regner jeg med "Stengt inne" er et begrep som flere nikker gjenkjennende til, og dermed være en ordkombinasjon de kunne søke etter. Vi har da et søkefelt på bunnen av siden i alle trådene. Hvis alle skal lage en egen tråd hver gang de trenger en anbefaling, vil forumet bli fylt opp av unødvendige tråder.Javel...og hva skal man søke etter når man vil finne "Stengt inne" type filmer ?? Ingen av ordene gir noe fornuftig resultat hverken her eller på Amazons IMDb Power Search. Alle filmer har ikke sin egen kategori. Dessuten er jeg ute etter filmer med et bestemt "tema" som ikke er lett å søke etter. Takk for alle tips så langt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva er poenget i å ha en Anbefalingstråd når ingen gidder å bruke den?Den skjønte jeg ikke helt. Jeg, og flere med meg bruker den jo flittig akkurat nå. Selv så synes jeg den er en uoversiktelig løsning og foretrekker flere temaspesifikke tråder. Mye lettere å finne anbefalninger i ettertid.Hva slags tema skulle "stengt inne" type filmer komme under ?? Han snakket ikke om denne tråden, men denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1069692Som jeg finner totalt uoversiktlig og en dårlig løsning. Da liker jeg heller tråder av typen du har laget mye bedre. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Da liker jeg heller tråder av typen du har laget mye bedreOk, da forstår jeg. Fint at det ikke var noe i veien med min tråd da Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 I am Legend Dog det er elementer av skrekk i den. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 En film som kommer til neste år som kan virkelig settes inne i denne kategorien er Buried: http://www.imdb.com/title/tt1462758/ Hele filmen skal visst fåregå inne i en kiste som Ryan Reynolds sin karakter blir begravd levendes i. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 The Fountain er jo en slik type film. Kanskje den herligste filmen jeg har sett rent stilistisk og atmosfærskapende. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 I boblen mener du? Litt vel spesielt valg, siden det er mye frem og tilbake i den filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå