dapre Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Synes det er spennende med filmer der skuespillerne blir enten stengt inne pga av et eller annet, og gjerne må holde ut til hjelpen kommer eller liknende. Eller må barrikadere seg inne pga en eller annet hendelse. Ok, litt spesiell beskrivelse og smak kanskje, men har sansen for sånne filmer. Dessverre er det en del skrekkfilmer som passer inn her, men slike filmer liker jeg ikke. Skvetten type kan man vel si. Du har jo feks den skrekkfilmen der de låser seg inn på det kjøpesenteret, og Tåken, der de vel stenger seg inne på et kjøpesenter ? Liker bedre filmer der de må barrikadere seg for gatas pøbler, eller vinterens kulde - eller noe i den duren. Noen filmer å anbefale? Ny som gammel. Takk Endret 17. oktober 2009 av dapre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 The Cube The Cube II: Hypercube The Cube zero Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Panic room er jo en slager. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Assault on Precinct 13 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 åååh, så en helt rå film en gang som handla om noe slikt... Det handlet om en fyr som hadde som jobb å resie rundt til forskjellige "haunted hotels" og vise at spøkelser og slikt drit ikke finnes. Men så besøker han et hotellrom der alle som noen gang har bodd i det har drept seg selv. Først skjer det ingen ting, men så begynner han å frike litt ut... Og så kommer han seg ikke ut. JÆVLIG rå film! Nå kom jeg på hva den heter, Room 1408! Her er en link: http://www.imdb.com/title/tt0450385/ Må låne den på skolen på mandag... Lyst til å se den igjen. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Das Experiment er en glimrende tysk film som muligens kan være noe du er ute etter. Veldig intense film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) The Mist (Dette er skrekk/monster, men anbefales for det.) Oldboy (Stengt inne mot sin vilje) The Day After Tomorrow (Delvis stengt inne pga kulde) - men denne anbefales vel egentlig ikke... Endret 17. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ikke akuratt stengt inne, men fanget på en måte, så likte jeg godt Alive Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Phone Booth er ganske bra. Pass på hvis du skal se traileren på youtube. Den har fullt av spoilere i kommentarene som avslører ganske viktige ting. Jeg anbefaler å droppe traileren, filmen er best når du ikke aner hva som skjer. Endret 17. oktober 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Breathing room! Så den igår, det handler om at en gruppe "utvalgte" mennesker er sperret inne i et varehus/lagerrom, og er utvalgt til et "spill". De må finne hint for å komme seg ut, og ikke alle er den de sier dem er. :)Anbefales! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Dawn of the Dead Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Dawn of the Dead Samt originalen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Saw er jo også en fin liten film Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kom på noen fler når jeg først satte meg ned for å tenke på det. Hostage Flightplan Red Eye The Taking of Pelham 123 The Negotiator Runaway Train Escape from New York Speed Poseidon Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Husker ikke helt om den første saw filmen går under skrekk eller thriller. Uansett den er kjempespennende. Bare den første da, den andre er helt ok mens resten er skvip. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 The Mist (Dette er skrekk/monster, men anbefales for det.) Støtter The Mist! En film med bedre slutt finnes ikke! Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 The Hole er en litt artig film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kom på noen fler når jeg først satte meg ned for å tenke på det. Hostage Flightplan Red Eye The Taking of Pelham 123 The Negotiator Runaway Train Escape from New York Speed Poseidon Jeg også. (Noen kan diskuteres.. Det har nesten gått over til "Filmer som er på ett sted", men uansett..) Die Hard One Flew Over the Cuckoo's Nest (Stengt inne på mentalsykehus) Sen to Chihiro no kamikakushi (Blir holdt i et badehus mot sin vilje) Rear Window (Knekt fot = må være inne) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva er poenget i å ha en Anbefalingstråd når ingen gidder å bruke den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå