FrilanserBob Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har reinstallert XP Pro på en laptopp, og har et problem; i Internett Explorer og Windows Explorer kommer det noen irriterende klikkelyder når jeg navigerer. Har forsøkt å fjerne de fra kontrollpanel - lyder, men klarer ikke få de bort. Noen som har noen tips på hva jeg kan gjøre, for jeg får fnatt Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Da har du ikke gjort det riktig, selv om du var på rett sted. Under Lyder blar du nesten helt til bunnen av listen og finner "Start navigering", marker den og velg "Ingen" på listen under. Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Har fjernet lyden på "Start navigering", men klikkelydene dukker opp for det. Hjeeelp Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Da står jeg fast. Dette er den rette måten å fjerne lyden på (har gjort det utallige ganger selv). Jeg regner med at du har lukket alle IE-vinduer og startet IE på nytt? Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) jada, har lukket og åpnet gang på gang. Problemet er både i IE og Windows utforsker. Har gjort dette mange mange ganger selv på utallige maskiner, men denne ene maskinen er helt vrang Endret 18. oktober 2009 av FrilanserBob Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kva skjer dersom du setter lydoppsett til "ingen lyder"? forsvinner klikkinga då ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå